۵رمزارزی که در وضعیت قرمز قرار دارند

  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • 173

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بیت کوین به همراه پنج ارز دیگر که در پله‌های بعدی قرار دارند، هفته پرنوسانی را پشت سر گذاشتند تا همچنان تن و بدن خریداران آنها روی ویبره باشد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از بنکر، بیت کوین که با ارزش بازار حدود ۱/۲۳ تریلیون دلار، در رتبه اول بازار قرار دارد، روز گذشته با قیمت لحظه‌ای هر واحد ۶۱ هزار و ۲۸۱ دلار معامله شد و در ۲۴ ساعت حدود دو درصد از ارزش خود را از دست داد.

این ارز گویا نمی‌خواهد آرام بگیرد، چون مثل همیشه هفته آرامی را هم سپری نکرد. بیت کوین در هفته گذشته حدود شش درصد کاهش قیمت داشته است.

این ارز اول بازار در یک ماهی که گذشت هم عملکرد خوبی نداشت که یک جوری بتواند دل خریدارانش را به دست بیاورد.

بررسی بازار رمز ارزها نشان می‌دهد، بیت کوین در یک ماه حدود ۱۱ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

بالاترین قیمت بیت کوین ۲۴ اسفند سال گذشته ثبت شد که در این تاریخ هر واحد از این ارز با قیمت ۷۳ هزار و ۱۰۳ دلار معامله می‌شد. در حال حاضر قیمت این ارز حدود ۱۵ درصد پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

اتریوم
رمز ارز دوم بازار که ارزشی حدود ۳۸۹/۳۹ میلیارد دلار دارد نیز، روز گذشته نتوانست خریدارانش را راضی نگه دارد. هر واحد از اتریوم با قیمت لحظه‌ای سه هزار و ۱۹۰ دلار معامله می‌شود.

قیمت این ارز در ۲۴ ساعت گذشته حدود سه درصد کاهش یافته است. این ارز در هفته‌ای که سپری شد نیز، حال و روز خوشی نداشت و حدود یک درصد کاهش قیمت داشت.

بررسی عملکرد اتریوم در یک ماه گذشته نشان می‌دهد کسانی که این ارز را خریده‌اند در یک ماه حدود ۱۰ درصد از سرمایه اولیه خود را از دست داده‌اند.

بالاترین قیمت اتریوم ۱۸ آبان سال ۱۴۰۰ ثبت شده که در این روز با قیمت لحظه‌ای چهار هزار و ۸۱۰ دلار فروخته می‌شد. در حال حاضر ارزش این ارز حدود ۳۴ درصد پایین‌تر از آن زمان است.

بایننس کوین
بایننس کوین که با نماد اختصاری BNB شناخته می‌شود، ارز چهارم بازار رمز ارزهاست. ارزش بازار این ارز حدود ۸۶/۵۸ میلیارد دلار است.

قیمت لحظه‌ای هر واحد بایننس کوین روز گذشته حدود ۵۸۶ دلار بود. اما دیروز هم برای این ارز روز خوبی نبود، چون در ۲۴ ساعت حدود سه درصد از ارزش خود را از دست داد.

این ارز در هفته گذشته نیز عملکرد خوبی نداشت و حدود دو درصد ریزش قیمت داشت. البته عملکرد هفته پیش این ارز اتفاق جدیدی نبود و خریدارانش یک ماه پر از دلهره را پشت سر گذاشتند.

چون بایننس کوین در یک ماه گذشته، تن و بدن خریدارانش را حسابی لرزانده و در یک ماه گذشته باعث شده حدود چهار درصد از سرمایه اولیه خود را از دست بدهند.

بالاترین قیمت بایننس کوین در ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ ثبت شده است.

این ارز در آن تاریخ با قیمت ۶۷۶ دلار معامله می‌شد که روز گذشته حدود ۱۳ درصد پایین‌تر از آن زمان به فروش می‌رسید.

سولانا
این رمز ارز مقام پنج بازار را در اختیار دارد. ارزش بازار سولانا حدود۶۰/۳۱ میلیارد دلار است و هر واحد آن با قیمت لحظه‌ای۱۳۴ دلار معامله می‌شود.

قیمت سولانا در ۲۴ ساعت گذشته حدود چهار درصد ریزش داشته است.

این ارز به تنهایی در یک هفته نزدیک ۱۲ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است. البته ماهی که گذشت هم برای خریداران این ارز پر از ضرر و زیان بود.

چون سولانا در یک ماه حدود ۲۷ درصد از ارزش خود را از دست داد. بالاترین قیمت سولانا ۱۶ آبان سال ۱۴۰۰ ثبت شد که هر واحد آن با قیمت ۲۵۸ دلار معامله می‌شد.

در حال حاضر قیمت این ارز حدود ۴۸ درصد پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

ریپل
این رمز ارز که با ارزش بازار حدود ۲۷/۹۹ میلیارد دلار، در رتبه هفتم بازار قرار دارد نیز روز و هفته خوبی را پشت سر نگذاشته است، تا خریدارانش با نگرانی جدول عملکرد این ارز را پیگیری کنند.

روز گذشته هر واحد از این ارز با قیمت لحظه‌ای ۶۱ هزار و ۳۴۱ تومان معامله می‌شد.

اما بررسی عملکرد رمز ارز ریپل نشان می‌دهد، این رمز ارز در یک روز حدود یک و نیم درصد کاهش قیمت داشته و در یک هفته نیز حدود پنج درصد از ارزش خود را از دست داده.

البته ماه گذشته برای خریداران این ارز بدون ترس و لرز سپری نشده، چون قیمت ریپل در یک ماه حدود ۱۸ درصد کاهش داشته است.
بالاترین قیمت این رمز ارز، در تاریخ ۱۸ دی ماه سال ۹۶ ثبت شده. هر واحد از این ارز در آن زمان با قیمت سه دلار معامله می‌شد، که در حال حاضر حدود ۸۵ درصد پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

ثبت دیدگاه

ثبت