انتقال کارت به کارت با موبایل فراهم شد+جزئیات طرح جیرینگ

  • ۲۵ آذر ۱۳۹۴
  • 4737

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: سرویس برداشت بدون کارت از طریق تلفن همراه از دستگاه های خودپرداز بانک مسکن از سوی شرکت جیرینگ رونمایی شد.

  مهرداد خطیبی مدیرعامل شرکت جیرینگ در مراسم رونمایی از این سرویس اعلام کرد: مشتریان تمامی بانک ها با استفاده از این سرویس می توانند “بدون داشتن کارت” توسط کیف پول همراه جیرینگ، از دستگاه خود پرداز بانک مسکن مبلغی را برداشت کنند.وی با بیان اینکه این سرویس در دو مرحله انجام می شود، افزود: مرحله انتقال، که در این مرحله استفاده کننده از سرویس، مبلغی از کیف پول جیرینگ خود را به نام برداشت کننده منتقل می کند و در مرحله برداشت، برداشت کننده به دستگاه خودپرداز بانک مسکن مراجعه کرده و پس از انتخاب گزینه برداشت بدون کارت ابتدا شناسه قبض برداشت که توسط بانک مسکن برای وی پیامک شده را وارد و پس از آن رمز دومی ارسالی توسط فرد انتقال دهنده را وارد کرده و مبلغ انتقال یافته را از طریق خودپرداز دریافت می کند.خطیبی گفت: روش های انتقال با استفاده از کد کوتاه به این ترتیب است که فرد با تلفن همراه (مشترکان همراه اول) #۸*۷* را شماره گیری می کند و در مرحله بعدی، شماره موبایل مقصد را وارد می کند و در صورت انتقال به خط خود عدد ۱ را وارد کرده و پس از آن مبلغ مورد نظر را مشخص می کند و پس از آن نیز با وارد کردن رمز کیف پول جیرینگ خود فرآیند انتقال وجه از طریق تلفن همراه را به پایان می رسد.وی افزود: پس از انجام مراحل فوق و در صورت وجود مبلغ اعلامی در کیف پول، یک رمز از طرف سامانه بصورت پیامک برای ارسال کننده فرستاده می‌شود و یک پیامک دیگر حاوی شماره قبض برداشت نیز از طرف بانک به شماره موبایل مقصد (برداشت کننده) ارسال می‌شود.مدیرعامل شرکت جیرینگ در توضیح مزایای این سرویس گفت: با استفاده از این روش مشترکان همراه اول در هر نقطه از کشور در هر روز تا سقف مبلغ ۲۰۰ هزار تومان در روز برای هر فردی که کارت بانکی در اختیار ندارد در بستری امن پول منتقل کند.جعفری معاون اداره خدمات نوین بانک مسکن نیز در این مراسم با بیان اینکه امیدواریم این سرویس در کشور فراگیر شود گفت: یکی از دغدغه های مشترکان جیرینگ برداشت پول نقد از کیف پول همراه بود، که با راه اندازی این سرویس آنها به راحتی می توانند نسبت به تبدیل وجه کیف پول جیرینگ خود به اسکناس از طریق خودپردازهای بانک مسکن اقدام کنند.وی با تاکید بر اینکه این سرویس اولین گام همکاری با شرکت جیرینگ بود افزود: به زودی سرویس های دیگری نیز با همکاری جیرینگ و بانک مسکن در حوزه بانکداری همراه رونمایی خواهد شد.جزئیات کیف پول جیرینگ 

کیف پول همراه جیرینگ سامانه‌ای نوین برای مدیریت امور مالی است که با استفاده از آن می‌توان خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری، پرداخت قبوض، خرید، انتقال پول و سایر امور مالی روزمره را انجام داد.

این سامانه مخصوص مشترکان همراه اول بوده که بر بستر تلفن همراه ارایه می‌شود و برای استفاده از آن نیازی به داشتن حساب بانکی، گوشی هوشمند و یا نصب نرم افزار خاص بر روی گوشی تلفن همراه نیست

 ثبت نام در کیف پول جیرینگ

ثبت نام در کیف پول همراه جیرینگ بسیار سریع و ساده است به نحوی که استفاده از این سرویس برای تمامی دارندگان سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری همراه اول رایگان است.

·        ۱۲۳#*  را وارد کنید و دکمه تماس(شماره گیری) را فشار دهید.

·        گزینه پاسخ را انتخاب و پس از وارد کردن عدد صفر، آن را ارسال کنید.

·        گزینه پاسخ را انتخاب و پس از وارد کردن عدد یک، آن را ارسال کنید.

با انجام این سه مرحله، ثبت نام انجام خواهد شد و رمز کیف پول در مدت کوتاهی توسط پیامک از سوی جیرینگ برای کاربر ارسال می‌شود. کاربران در هر زمان، می‌توانند نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنند.

 خدمات کیف پول همراه

انجام امور مالی روزانه بدون نیاز به داشتن و استفاده از حساب بانکی با روشی آسان و سرعت زیاد، هدف اصلی جیرینگ بوده به منظور ارایه خدمات ذیل به مشتریان بوده است.

  • واریز وجه
  • انتقال وجه
  •  شارژ کیف پول با استفاده از قبض موبایل
  • پرداخت قبوض
  • خرید شارژ همراه اول
  • خرید و پرداخت های روزانه

 روش واریز وجه

مشترکان کیف پول جیرینگ می‌توانند با شماره‌گیری کدهای #۷۳۳* و #۷۲۴* و وارد شدن به منوی پرداخت، پول واریز کرده و از خدمات جیرینگ استفاده کنند.

 روش انتقال وجه

این سرویس جهت سهولت ارسال وجه از طریق تلفن همراه، طراحی شده و مشتری می‌تواند ظرف چند ثانیه و بدون نیاز به تشریفات بانکی و یا داشتن شماره حساب بانکی و فارغ از هرگونه محدودیت زمانی و مکانی با تلفن‌‌همراه خود برای هر یک از خطوط همراه اول در سراسر کشور پول ارسال کند.

 روش شارژ کیف پول با استفاده از قبض موبایل

در این سرویس مشترکان دایمی همراه اول این امکان را دارند که کیف پول جیرینگ خود را بدون استفاده از کارت بانکی شارژ کنند (تا سقف تعیین شده توسط جیرینگ). در این روش مبلغ شارژ به صورت Post Paidبر روی قبض موبایل مشترک اعمال می‌شود.

پرداخت قبوض خدماتی  با شماره گیری‌ کد #۷۰۷*

در حال حاضر این سرویس برای پرداخت قبوض تلفن ثابت،همراه اول،آب، گاز و برق با شماره‌گیری کد کوتاه #۷۰۷* امکان پذیر می باشد.

خرید شارژ همراه اول از طریق شماره‌گیری کد کوتاه #۷۷۷*

این سامانه به منظور فروش مستقیم شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری (بدون وارد کردن رمز) به مشترکان همراه اول از طریق کارت بانکی (با وارد کردن رمز دوم کارت) و همچنین کیف پول جیرینگ، راه اندازی شده است.

این سرویس بر بستر امن USSDپیاده سازی شده و با استفاده از این سرویس می‌توان سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول را سریع، در لحظه و آسان شارژ کرد. شارژ خریداری شده، به صورت خودکار به اعتبار سیم‌کارت اضافه می‌شود.

از ویژگی‌های این سرویس قابلیت شارژ سیم‌کارت دیگران علاوه بر شارژ سیم‌کارت خود مشترک است.

همچنین با وارد شدن به منوی این سرویس، مشترک می‌تواند با استفاده از دو روش شارژ خریداری کند.

 ۱- شارژ عادی

۲- شارژ فوق العاده

شارژ عادی: با انتخاب این گزینه سیم‌کارت به صورت معمول شارژ می‌شود.

شارژ فوق العاده: با انتخاب این گزینه مشترک می‌تواند  از ۳۰ درصد شارژ بیشتر بدون نگرانی از دست رفتن مبلغ و زمان اعتبار شارژ اصلی، از مزایای شارژ فوق العاده بهره‌مند شود.خرید و پرداخت های روزانهدر حال حاضر مشترکان کیف پول جیرینگ می توانند  با مراجعه به هایپر مارکت مجازی فینال (www.final.ir)، از طریق درگاه جیرینگ خرید خود را به راحتی با امنیت بالا انجام دهند.

ثبت دیدگاه

ثبت