پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: یک هشدار جدی ! تبلیغات به قدری زیاد شده که مردم در خوشبینانه ترین حالت آنرا نمیبینند ( در حالتی بدتر تبلیغات مستقیم نقش مزاحم را برای مردم دارد ) ...به گزارش بانک مردم، امروزه بهترین بانکهای دنیا به وسیله اجرای کمپین های اجتماعی و بازاریابی محتوا به دنبال تجهیز منابع و جذب مشتری هستند!
- یک آمار تکاندهنده ؛ ۹۷ درصد مردم ایران تاکنون پیام آموزشی از بانک خود دریافت نکرده اند !
- اینکه «مردم تبلیغات ما را می بینند و از خلاقیت در آن شگفت زده می شوند» افسانهای بیش نیست!
- مردم همیشه دنبال فرصتهای خوب، محصولات خوب و پیشنهادهای ویژه هستند که یکی از بهترین روشها برای معرفی این موارد ورود به ذهن مخاطب از طریق محتوای آموزشی و جذاب است!
- اگر بازاریابی با محتوا را شروع نکردهاید، فرصت دیده شدن روزانه در موبایل و تبلت و لپ تاب افراد را از دست میدهید!
- نتیجه یک نظرسنجی نشان می دهد سایتهای خبری در ایران به طور روزانه ۶۰ میلیون بازدید دارند.
- ۹۷ درصد مردم می گویند از بانک خود تاکنون پیامی در خصوص مطالب آموزشی ، محصولات بانک و امنیت در بانکداری دریافت نکرده اند ...