حرف‌های عجیب و غریب ثروتی: موسسه «ثامن الحجج» پس از پرداخت مطالبات مردم برای همیشه تعطیل می‌شود

  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • 6781

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از پرداخت بخشی از مطالبات مردم از موسسه مالی ثامن الحجج (ع)خبرداد و گفت: پس از پرداخت تمامی مطالبات مردم موسسه مالی ثامن الحجج (ع) تعطیل خواهد شد.

به گزارش بانک مردم، موسی الرضا ثروتی با اشاره به آخرین وضعیت موسسه مالی ثامن الحجج(ع)، گفت:بانک مرکزی پرداخت مطالبات مردم از این موسسه را آغاز کرده است.

نماینده مردم بجنورد،مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بخشی از مطالبات مردم هنوز پرداخت نشده است، تصریح کرد: ادامه پرداخت مطالبات مردم از سوی بانک مرکزی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: پس از پرداخت مطالبات مردم موسسه مالی ثامن الحجج(ع) برای همیشه تعطیل خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در صورتی که مطالبات مردم از سوی بانک مرکزی پرداخت نشود،مردم می توانند با شکایت از بانک مرکزی موضوع را پیگیری کنند.به گزارش بانک مردم، گفتگوی فوق در خبرگزاری خانه ملت (خبرگزاری مجلس) منتشر شده و وی بدون در نظر گرفتن برخی از مسائل چنین سخنانی را عنوان کرده است.

اظهارات ثروتی در حالی بیان می‌شود که هنوز بانک مرکزی تصمیم نهایی در مورد ثامن‌الحجج نگرفته و بیان سخنانی مثل «ندادن پول سپرده‌گذاران» بیشتر به سپرده‌گذاران استرس وارد می‌کند و ایشان بدون در نظر گرفتن این ملاحضه چنین اظهارنظری را عنوان کرده است.

۹۶۰۵۱۲۳۲۵۰۹۵۶۳۹

خانه ملت

ثبت دیدگاه

ثبت