فراخوان نخستین جشنواره رسانه های بورس، بانک و بیمه/ فرصت خوب برای مخاطبان بانک مردم

  • ۸ خرداد ۱۳۹۵
  • 6841

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: اولین جشنواره رسانه های مالی کشور در حوزه بورس، بانک و بیمه به همت شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس تیرماه امسال همزمان با نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار می شود.

به گزارش بانک مردم این فرصت خوبی برای مخاطبان علاقه‌مند به نویسندگی است تا با ارائه مقاله و  یادداشت‌های تحلیلی میزان اطلاعات خود را بسنجند. برای شرکت در این جشنواره باید ابتدا مطالب در بانک مردم منتشر شده باشد و مخاطبان می‌توانند با راه‌های ارتباطی بانک مردم که در انتهای همین خبر آمده مطالب خود را برای انتشار ارسال کنند.

در عین حال مجری جشنواره رسانه‌های پول بورس بانک بیمه در اطلاعیه‌ای شرایط جشنواره را بدین شرح اعلام کرد:

با هدف میزان اطلاعات و تحلیل رسانه های مالی کشور ، ارتقای سواد مالی جامعه و فرهنگ سازی برای آتیه اندیشی مهمترین اولویت این جشنواره است، برای تحقق این امر مهم نقش رسانه‌ها و همراهی و هم افزایی با حوزه های مالی و سرمایه ای کشور از یک سو و جامعه پذیری شهروندان در عرصه های گوناگون مالی و سرمایه ای ضروری است. به منظور تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران این حوزه ها و تقویت تعامل کارشناسان و مدیران مالی و بازار سرمایه با رسانه‌ها ، «نخستین جشنواره رسانه‌های‌ بورس، بانک و بیمه» توسط شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و اوراق بهادار تیرماه امسال همزمان با نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه  برگزار می شود.

اهداف جشنواره:

۱- تقویت زمینه‌های اطلاع‌رسانی مناسب برای افزایش سواد مالی و جامعه

۲- ارتقاء فرهنگ سرمایه گذاری بر پایه ارزش های اسلامی – ایرانی

قالب های آثار قابل ارائه جشنواره :

الف) مطبوعات (روزنامه‌ها، مجلات، نشریات علمی - تخصصی )

۱-     خبر

۲-     گزارش

۳-     گفت وگو

۴-     مقاله

۵-     یادداشت و سرمقاله

ب) خبرگزاری‌ها و سایت های خبری – تحلیلی:

۱-  خبر

۲-  گزارش

۳- گفت و گو

۴-  یادداشت

ج) رسانه‌های شنیداری:

۱- برنامه های رادیویی (مستند، مجله‌ای و گفت و گومحور)

۲- گزارش

د) رسانه‌های دیداری:

۱-  برنامه های تلویزیونی (مستند، مجله‌ای و گفت و گومحور)

۲-  گزارش

هـ) هنرهای رسانه ای:

۱-     عکس

۲-     داده نما (اینفوگرافی)

یادآوری: بخش کاریکاتور به طور مجزی برگزار می شود. علاقه مندان می توانند آثار خود را تا ۱/۴/۱۳۹۵  از طریق ایمیل info@cwn-news.com به دبیرخانه جشنواره کاریکاتور ارسال کنند.

و) جایزه ویژه جشنواره

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) جایزه ویژه جشنواره به بهترین اثر رسانه ای با موضوع «اقتصاد مقاومتی» تعلق خواهد گرفت.

مقررات جشنواره:

۱-   آثاری می‌توانند در جشنواره شرکت کنند که از تاریخ اول فروردین ماه ۹۴ تا ۲۹ اسفند ماه ۹۴ تولید شده باشند.

۲-   مهلت ارسال آثار تا ۱۵ تیرماه ۱۳۹۵ می باشد

۳-   هر شرکت‌کننده می‌توانند ۳ اثر را به سامانه جشنواره ارسال کند.

۴-   پس از داوری مقدماتی، آثار راه یافته به جشنواره در سامانه نمایشگاه http://iranfinex.ir  اعلام خواهد شد.

۵-   به همراه آثار مکتوب، ارسال فایل آن به صورت word وpdf  الزامی است.

۶-   فایل های عکس و داده نما با پسوندtiff  یا jpg و با وضوح ۳۰۰ dpi و حداقل در ابعاد ۲۵ × ۲۰ در سامانه بارگزاری شود. پس از اعلام راه یابی به جشنواره، ارائه نسخه اصل و چاپی اثر ضروری است.

۷-   برای آثار بدون نام صاحب اثر یا آثاری که با نام مستعار چاپ شده باشد در مرحله نهایی داوری نیازمند تأیید مدیر مسئول شبکه ، نشریه یا خبرگزاری است. همچنین ارسال مشخصات و رزومه فعالیت حرفه ای صاحب اثر الزامی است.

۸-   نسخه با کیفیت آثار صوتی و تصویری بایستی بر روی لوح فشرده، به نشانی دبیرخانه جشنواره و ایمیل info@sena.ir  ارسال شود.

علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند از روز شنبه ۸/۳/۹۵ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیرخانه جشنواره: تهران، خیابان حافظ، نرسیده به جمهوری، کوچه ازهری، پلاک ۱۰، شرکت اطلاع رسانی بورس و اوراق بهادار.

تلفن: ۶۴۰۸۴۳۰۸ و ۶۴۰۸۴۰۰۰

کد پستی: ۱۱۳۴۸۴۴۴۱۳

مخاطبان بانک مردم مطالب خود را چگونه ارسال کنند؟

برای شرکت در جشنواره رسانه های بورس، بانک و بیمه مخاطبان بانک مردم می‌توانند یادداشت‌ها و مطالب تخصصی خود را از طریق‌ راه‌های ارتباطی زیر ارسال کنند و بعد از تایید مدیریت بانک مردم و انتشار می‌توانند نسبت به ارسال آن به جشنواره اقدام کنند.توجه: سطح مطالب ارسالی باید به گونه‌ای باشد که قابل انتشار در سایت تخصصی بانک مردم و ارسال آن به جشنواره باشد.

برای ارتباط با ما می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید:bankemardom@gmail.comتلگرام: https://telegram.me/bankemardomمخاطبان گرامی بانک مردم می‌توانند عکس‌ها و تصاویر خود و همچنین نظرات و پیشنهادات خود را به آدرس  info@bankemardom.ir ایمیل کنند و یا اینکه در تلگرام به https://telegram.me/modir_bankemardom ارسال کنند.نمایشگاه بانک بورس

ثبت دیدگاه

ثبت