گفتگو با مسعود نصر اصفهانی مدیر بانکداری شخصی بانک ملت؛ برنامه ریزی برای آینده با بانکداری شخصی
- ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
- 7538
پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانکداری شخصی به مدد سرویس گرایی دوران نوین کسبوکار بانکی، در حقیقت روح اجتماعی و پُر جنبوجوش بانک است.پساندازهای خرد مشتریان این بخش در کنار محصولاتی که بهصورت اختصاصی برای گروههای مختلف آن طراحی و تولید میشود درنهایت به سرمایههای بزرگ تبدیل میشود و موتور محرکه بانک را، هم از بُعد تجهیز منابع برای اقتصاد و هم آینده بانک تشکیل میدهد. در گفتوگو با مسعود نصر اصفهانی، مدیر بانکداری شخصی بانک ملت دراینباره صحبت کردهایم. نصر اصفهانی معتقد است اهمیت این بخش تا آنجاست که کلیه کانالهای پرداخت از خودپرداز و کارتخوان گرفته تا موبایل پیمنت و همراه بانک و اینترنت بانک و درگاههای پرداخت اینترنتی در این بخش مدیریت میشوند. همچنین فرا بانک ملت بهعنوان یک بانک کامل و کاملاً مستقل از بانک که بهصورت مجازی فعالیت میکند بخش کوچکی از دنیای بزرگ این بخش از بانکداری جامع است. گفتوگو با نصر اصفهانی را حتماً بخوانید.