مدیرعامل جدید بانک صادرات معرفی شد/سیاوش زراعتی سندیانی کیست+بیوگرافی

  • ۱۰ تیر ۱۳۹۵
  • 5912

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم:  پس از استعفای اسماعیل للـه‌گانی، طی حکمی سیاوش زراعتی مشاور بانکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به عنوان مدیرعامل جدید بانک صادرات ایران منصوب شد.

به گزارش بانک مردم، امروز از سوی وزیر امور اقتصاد و دارایی سیاوش زراعتی که پیش از این سابقه عضویت در هیئت مدیره بانک تجارت را در کارنامه کاری خود دارد به عنوان مدیرعامل بانک صادرات ایران معرفی و جایگزین اسماعیل للـه‌گانی شد.

سیاوش زراعتی کیست؟

سیاوش زراعتی سندیانی متولد رضوانشهر از توابع استان گیلان است که تا سال ۱۳۹۳ مدیرعامل بنیاد خیریه فرهنگی ـ آموزشی صدر هاشمی‌نژاد و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران بود و مدیریت عامل مؤسسه بنیان فرهنگ صدر، ریاست هیأت مدیره شرکت کفش ملی و عضویت در هیأت مدیره و مدیریت عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی را نیز در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.

سیاوش زراعتی از فروردین ۱۳۹۳ مشاور امور بانکی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور است و با حکم رئیس‌جمهور عضو هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید (صندوق مهر امام رضا) می‌باشد. وی سال‌ها در بانک تجارت بوده و در مقطعی به عنوان عضو هیات مدیره این بانک معرفی شد اما هیچ‌گاه در این شغل مشغول به کار نشد.

 

 

 

ثبت دیدگاه

ثبت