کدام بانک‌ها وام۱۰میلیون تومانی می‌دهند؟+جدول

  • ۱۸ تیر ۱۳۹۵
  • 5977

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: متقاضیان وام ده میلیون تومانی برای دستیابی به آن باید شرایط ارائه شده از سوی بانک مورد نظر را رعایت کنند.به گزارش بانک مردم به نقل از یاشگاه خبرنگارن، این روزها وظیفه مهم بانکها تسهیلات دهی به بخش های مختلف و تامین نیازهای مالی مردم است، موضوعی که در سالهای اخیر به دلیل برخی سنگ اندازی ها پیشرفت بسیار کندی داشته است.

البته این سنگ اندازی ها از وام های خرد شروع می شود و کمتر به وام های کلان می رسد و می توان گفت که اکثر مردم عادی این روزها از دریافت وامهای کوچک بانکی ناامید شده اند.

براساس این گزارش سنگ اندازی بانکها برای برای دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی در نوع خود بی نظیر بود بطوریکه حتی شعب مختلف یک بانک واحد نظرات مشترکی درخصوص شرایط اعطای تسهیلات ده میلیون تومانی با یکدیگر ندارند و همین امر سردرگمی متقاضیان را به دنبال داشته است.

گفتنی است در این بین سختگیری بانکها موجب شده تا تسهیلات گاها حکم ودیعه وام را پیداکند و یا گاهی تعدد ضامن های مورد نیاز برای تأیید پرداخت وام به حدی برسد که متقاضی را از میان راه منصرف می کند.

مشاهدات میدانی خبرنگارما در مراجعه به بانک های مختلف برای دریافت وام ده میلیونی حاکی از تنوع شرایط آن ها است که  حتی در برخی موارد بیش از یک ضامن برای این وام طلب می کردند در صورتی که طبق قوانین ارائه شده از سوی بانک مرکزی برای تسهیلات ده میلیون تومانی تنها یک ضامن کفایت می کند.

Untitled-1

ثبت دیدگاه

ثبت