مروجی: موسسه اعتباری ملل می‌خواهد بانک شود و ۵ درصد نقدینگی کشور را جذب کند

  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
  • 6487

مروجی موسسه مللپایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری ملل (عسکریه)، دستیابی به ۵ درصد از نقدینگی کشور را را یکی از اهداف چشم انداز ۵ ساله این موسسه ترسیم کرد.به گزارش بانک مردم به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، محمد رضا مروجی با بیان این که این موسسه فعالیت خود را با دو شعبه در استان خراسان آغاز نمود، گفت: «در سال ۱۳۷۳ با شکل گیری وزارت تعاون به عنوان اولین تعاونی اعتبار آزاد در سطح کشور مجوز فعالیت خود را از وزارت تعاون اخذ نمودیم و پس از آن حوزه عملیات خود را به سراسر کشور گسترش دادیم.»قائم مقام موسسه اعتباری ملل در ادامه به بیان تاریخچه ای کوتاه از فعالیت های بیشمار این موسسه پرداخت و تصریح کرد:« در سال ۱۳۸۵ توافق نامه ای بین هیأت مدیره مؤسسه و بانک مرکزی برای تبدیل تعاونی اعتبار عسکریه به مؤسسه مالی و اعتباری امضاء گردید که در نهایت این توافق نامه منجر به صدور موافقت اصولی بانک مرکزی شد و سپس مؤسسه با فراهم آوردن اسناد و مدارک مورد نیاز و اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار در ابتدای سال ۱۳۹۰ جهت تأمین سرمایه مورد نیاز و تبدیل شدن به سهامی عام، اقدام به پذیره نویسی سهام نمود که پس از اتمام مراحل پذیره نویسی، و بررسی و تائید بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسید و سهام مؤسسه نیز در شرکت فرا بورس ایران مورد معامله قرار گرفته و در حال حاضر نیز معاملات آن در حال انجام می باشد.»وی با اشاره به این که چشم اندازی ۵ ساله در این موسسه در حال تدوین است، خاطرنشان ساخت:« یکی از اهداف ۵ ساله ما علاوه بر دستیابی به ۵ درصد از نقدینگی کشور، تبدیل موسسه به بانک است که در حال اجرایی کردن این فرآیند هستیم»محمدرضا مروجی که به عنوان یکی از سخنرانان اصلی در کارگاه آینده پژوهی و مدیریت راهبردی در مشهد مقدس شرکت کرده بود، سطح کیفی این نشست را مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به رشته آینده پژوهی گفت:« این رشته نوین میتواند تاثیر بسیار مثبتی در روند آینده بانک ها داشته باشد و اگر به طور دقیق در حوزه بانکداری به آن پرداخته شود، باعث جذب سرمایه و رضایت بیشتر مشتریان خواهد شد.»وی مشاوره های اقتصادی از سوی بانک ها و لزوم ایجاد گروه های پژوهشی را از جمله فعالیت های مفید بانک ها دانست و ادامه داد:«ما در موسسه اعتباری ملل بر روی برنامه ریزی و بهبود روش ها تمرکز کرده ایم و پژوهش های مختلفی در حوزه مشتری مداری و ارتقا خدمات به مشتریان در حال انجام است.»

ثبت دیدگاه

ثبت