گزارش مردم/گلایه یک مشتری بانک از کارمندی که معنی اکسپایر را نمی‌دانست!

  • ۱۸ مهر ۱۳۹۵
  • 7610

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: یکی از مخاطبان بانک مردم از یکی از کارمندان بانک ملی گلایه کرده که چرا معتی لغات انگلیسی را نمی‌داند.این مخاطب عزیز در مطلبی با عنوان «فارسی را به هر قیمتی پاس بداریم» که در بخش گزارش مردم پایگاه خبری بانک مردم ارسال کرده نوشته است:در مورخه ۹۵/۰۷/۱۴ جهت پرداخت مبلغ قبض برق مصرفی به بانک ملی (شعبه داریوش ، کد ۹۳) خیابان بهار تهران مراجعه کردم . ضمن پرداخت قبض مربوطه از متصدی بانک سوالی را با این لفظ « ببخشید ،ملی کارت من اکسپایر ( expire یعنی منقضی) شده » پرسیدم که هنوز کلامم به انتها نرسیده ، مسوول صندوق حرفم را قطع کرد و با لحنی تمسخرآمیز گفت: « فارسی حرف بزن من اکسپایر نمیفهمم » بعد هم با بی اعتنایی به جملات بعدی من تقریبا صندلی خود را گرداند و لحظه بعد هم آنجا را ترک کرد . پس از اعتراض من نسبت به نوع برخورد بوجود آمده همکارهای کارمند مربوطه نیزبه پشتیبانی وی وارد موضوع بحث شدند و حتی تاکید بنده مبنی بر انتقال این نوع رفتار ناپسند به روابط عمومی بانک ملی ایران هم گویا بی فایده بود و عزیزان کارمند با پشتوانه ظاهری ، من را تشویق به مراجعه به تمامی مراکز دیگر هم میکردند.البته ناگفته نماند که بعد از این مشاجره لفظی ، رییس محترم شعبه به جهت حمایت اولیه از کارمندانش و در نهایت با ابراز تاسف و عذرخواهی قصد جلب رضایت من را داشت که البته نوشدارو پس از مرگ سهراب مصداق همین مساله است .باید ابراز کنم که من هم بنا به توصیه همین دوستان به بازرسی محترم بانک ملی وصف حالشان و رعایت مو به مو شعار مشتری مداریشان را به نشانه اعتراض بازگو کردم .نکته حائز اهمیت آن است که بدرستی کارمندان استخدام شده توسط بانک ملی با آموخته های متداول و ابتدایی زبان انگلیسی دوران دبیرستان هم آشنایی ندارند و یا اهمیت دادن به زبان فارسی حتی به قیمت از دست دادن مشتری های بانک تا این حد برایشان اهمیت دارد؟!بانک کارمند حساب بانکی 

ثبت دیدگاه

ثبت