مدیر عامل بیمه دانا: افزایش ۲۰۵ درصدی سود عملیاتی بیمه دانا در بودجه تعدیل شده ۹۵

  • ۲ آبان ۱۳۹۵
  • 6317

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مدیر عامل بیمه دانا به سازمان بورس خبر داد، در بودجه تعدیل شده امسال این ناشر سود خالص با رشد ۴ درصدی نسبت به پیش بینی قبلی روبرو است.به گزارش بانک مردم، بیژن صادق مدیر عامل بیمه دانا در نامه‌ای به سازمان بورس و اوراق بهادار با ارایه پیش بینی تعدیل شده با پیش بینی ابتدای امسال خود از رشد ۴ درصدی سود خالص در بودجه ۹۵ خبر داده است.

بر اساس این گزارش بیمه دانا در پیش بینی ابتدای امسال خود پس از کسر مالیات بطور خالص مبلغ ۱۴ میلیارد و ۶۷۹ میلیون تومان سود خالص پیش بینی کرده بود که در بودجه تعدیل شده جدید با رشد ۳ درصدی این رقم به ۱۵ میلیارد و ۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش فارس، بیمه دانا در نخستین پیش بینی بودجه سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۹۵ به طور خالص مبلغ ۷۹ ریال سود عملیاتی به ازای هر سهم و ۶۵ ریال سود غیرعملیاتی پیش بینی کرده بود که با تعدیل‌های صورت گرفته در بودجه جدید این رقم برای سود عملیاتی با رشد ۱۵۴ درصدی به ۲۰۱ ریال افزایش یافته است.

این در حالی است که پیش بینی سود غیر عملیاتی هر سهم بیمه دانا در بودجه تعدیل شده به ازای هر سهم ۵۳ ریال است.

به گزارش فارس پیش بینی سود هر سهم پس از کسر مالیات بیمه دانا برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۹۵ از ۱۴۴ ریال به ۱۴۸ ریال افزایش یافته است.

صادق دلیل تغییر سود عملیاتی این شرکت را اعمال و تسویه هزینه مالیاتی تسویه شده در عملکرد شش ماهه عنوان و گفته است: سود و زیان ناشی از تسعیر ارز دارایی‌های پولی بر اساس نظر بازرس قانونی شرکت همانند صورتهای مالی میان‌دوره ای با توجه به ماهیت حساب از سرفصل سایر درآمدهای غیر بیمه‌ای به سایر درآمد ها و هزینه‌های بیمه ای انتقال یافته است.

سایر درامد و هزینه های غیر بیمه ای بیمه دانا در بودجه جدید با کاهش ۱۸۳ درصدی از شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان سود به ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان زیان تبدیل شده است.

فارس

ثبت دیدگاه

ثبت