افزایش بهای دلار و یورو در بازار آزاد ادامه دارد/ افت قیمت طلا

  • ۱۷ آبان ۱۳۹۵
  • 4748

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (دوشنبه) بازار آزاد تهران، با افزایش نرخ دلار و یورو و کاهش بهای پوند روبرو شدند و طلا نیز روی ریل افت قیمت قرار داشت.

به گزارش ایرنا، معاملات ثبت شده صرافی های مجاز سراسر کشور در سامانه سنا نشان می دهد، امروز نرخ فروش دلار آمریکا با دو ریال رشد نسبت به یکشنبه به ۳۶ هزار و ۲۲۹ ریال رسید.

ظهر دیروز (یکشنبه) فعالان بازار آزاد تهران، هر دلار آمریکا را با ۴۰ ریال افزایش قیمت نسبت به روز پیش از آن، ۳۶ هزار و ۲۲۷ ریال معامله کردند.امروز هر یورو نیز ۴۰ هزار و ۴۲۶ ریال داد و ستد شد که در همسنجی با دیروز یکهزار و ۵۴ ریال گران تر است. ظهر دیروز (یکشنبه) هر یورو با ۸۵ ریال افزایش قیمت نسبت به روز پیش از آن به ۳۹ هزار و ۹۷۲ ریال رسید.هر پوند انگلیس نیز امروز با پنج هزار و ۳۵۶ ریال کاهش، ۳۹ هزار و ۶۷۰ ریال قیمت گرفت. یکشنبه هرپوند با ۲۷۱ ریال افزایش قیمت، ۴۵ هزار و ۲۶ ریال فروخته شد.همچنین بر پایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با ۵۰ هزار ریال کاهش، ۱۱ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال و هر سکه تمام طرح جدید (امامی) ۱۱ میلیون و ۱۷۷ هزار ریال به خریداران عرضه شد که نسبت به دیروز ۹۷ هزار ریال کاهش داشت.همچنین نیم سکه و ربع سکه طلا افت ۴۰ هزار ریالی را نسبت به دیروز تجربه کردند و هر قطعه به ترتیب پنج میلیون و ۶۱۰ هزار ریال و دو میلیون و ۹۶۰ هزار ریال عرضه شد.هر سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰ هزار ریالی، یک میلیون ۸۷۰ هزار ریال فروخته شد.اتحادیه یاد شده قیمت هر اونس طلا را یک هزار و ۲۸۰ دلار و هر گرم طلای ۱۸عیار را یک میلیون و ۱۲۹ هزار و ۹۹۰ ریال اعلام کرد.

ثبت دیدگاه

ثبت