حضور "موسسه اعتباری کوثر"در همایش بانکداری الکترونیک/ شعار خدمات موبایل‌بانک کوثر: آینده در دست من است

  • ۱۳ دی ۱۳۹۵
  • 2858

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت(بازآفرینی نظام بانکی در عصر ارتباطات نوین) با حضور دکترطیب نیا وزیر اقتصاد ،دکتر دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی،دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل و فعالین نظام بانکی برگزار شد.

به گزارش بانک مردم، در این همایش محمدرضا جهانی رئیس هیئت مدیره، جواد فهیمی پور قائم مقام مدیر عامل، مدیران و کارشناسان حوزه مرکزی و مدیریت شعب استان تهران موسسه اعتباری کوثر شرکت کردند.
بنا به این گزارش، جواد فهیمی پور قائم مقام مدیر عامل از غرفه موسسه اعتباری کوثر که در حاشیه در ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک ونظام های پرداخت برپا شده بود بازدید کرد. عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر گفت: امروزه بهره گیری از خدمات الکترونیکی جهت دسترسی آسان به خدمات بانکی از اهمیت بالایی برخوردار است. در حال حاضر رشد چشم گیر روی آوری مشتریان به دریافت خدمات بانکی الکترونیکی، صنعت بانکداری را به تکاپو وادار کرده است. بانکداری الکترونیکی در واقع استفاده از تکنولوژی در جهت کمرنگ تر کردن صرف زمان و دسترسی آسان تر به خدمات بانکی می باشد.

قاسم شیرکوند مدیر شعب استان تهران نیز با تشریح خدمات الکترونیک موسسه اعتباری کوثر در ۹۰ شعبه استان تهران گفت: توسعه بانکداری بانکداری الکترونیک برای ما یک ضرورت است.

وی افزود: خدمات الکترونیک کوثر در آینده بر مبنای ارائه خدمات بر بستر موبایل بانک در راستای شعار "آینده در دستان من است" ارائه خواهد شد.

وی اظهار داشت: با این رویکرد در دومین جشنواره رشد، یادگیری و موفقیت های پایدار توانستیم عنوان نخست را در دو بخش تعداد تراکنش ها و کاربران خدمات الکترونیک موسسه کسب کنیم.

کوثر کوثر

ثبت دیدگاه

ثبت