توضیحاتی درباره گاوصندوق‌های بانک تجارت شعبه پلاسکو

  • ۹ بهمن ۱۳۹۵
  • 3140

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: با توجه به اعلام مسئولان انتظامی مستقر در محل آواربرداری ساختمان پلاسکو مبنی بر خارج شدن تعداد ۱۳۵ گاوصندوق از میان آوار این ساختمان، اقدامات لازم برای شناسایی صورت خواهد گرفت.

به گزارش بانک مردم،  به دنبال انتشار اخباری مربوط به کشف گاوصندوق های ساختمان پلاسکو، بانک تجارت توضیحاتی ارائه داده است. در اطلاعیه  منتشره از سوی روابط عمومی این بانک آمده است :

همانگونه که پیشتر به اطلاع هموطنان گرامی رسید شعبه بانک تجارت  در ساختمان پلاسکو مجهز به یازده گاوصندوق شامل چهار صندوق حاوی وجوه نقد و اوراق بهادار، اسناد، وثایق مشتریان و هفت صندوق کوچک باجه های شعبه بوده که اسناد و وجوه این هفت صندوق، در زمان وقوع حادثه به صندوق های اصلی شعبه منتقل گردیده بوده است.

همچنین اطلاعات مربوط به مشخصات این گاوصندوق ها به طور کامل، به مراجع مسئول در آواربرداری ساختمان پلاسکو اعلام شده و نماینده قانونی بانک جهت تحویل گاوصندوق ها نیز به این مراجع معرفی شده است؛ بر این اساس، با توجه به اعلام مسئولان انتظامی مستقر در محل آواربرداری ساختمان پلاسکو مبنی بر خارج شدن تعداد ۱۳۵ گاوصندوق از میان آوار این ساختمان، بانک_تجارت مجددا آمادگی خود را برای همکاری جهت شناسایی و تحویل گاوصندوق های متعلق به این بانک اعلام می دارد.

گفتنی است شعبه ۲۷۰ بانک تجارت، تنها واحد بانکی فعال در مجتمع تجاری پلاسکوی تهران بوده و در پی حادثه آتش سوزی این مجتمع، کلیه خدمات شعبه مذکور از روز شنبه دوم بهمن ماه از طریق شعبه سعدی جنوبی کد ۲۶۲ به نشانی خیابان سعدی جنوبی پایین تر از چهارراه استقلال(مخبرالدوله) روبروی ساختمان سینگر ارائه می شود.

ثبت دیدگاه

ثبت