اطلاعیه ۹ بهمن موسسه اعتباری کاسپین: حسنات اصفهان چهارمین تعاونی‌ است که به کاسپین منتقل شد/امسال کار انتقال همه تعاونی ها تمام می‌شود+عکس

  • ۹ بهمن ۱۳۹۵
  • 1911

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: موسسه اعتباری کاسپین در اطلاعیه جدید خود گزارشی از روند ادغام تعاونی‌ها منتشر کرده است.به گزارش بانک مردم در اطلاعیه امروز روابط عمومی کاسپین آمده است: « در اجرای فرآیند تحویل تعاونی های هشتگانه در موسسه اعتباری کاسپین با وصول گزارشات ارزیابی دارایی های تعاونی اعتبار منحله حسنات توسط کارشناسان رسمی دادگستری، مدیریت شعب و پرسنل این تعاونی به موسسه اعتباری کاسپین منتقل گردید. از نظر درصد تحویل ۹۵ درصد تعاونی مذکور به موسسه منتقل شد. بر این اساس تعاونی اعتبار منحله حسنات چهارمین تعاونی است که در موسسه اعتباری کاسپین تجمیع شده است.

به گزارش روابط عمومی با عنایت به رویکرد اتخاذ شده توسط هیات مدیره محترم موسسه و حمایتهای بانک محترم مرکزی به منظور تسریع در فرآیند ها و شتاب بخشیدن به عملیات تجمیع، دارائی ها و بدهی های سایر تعاونی ها تا پایان سال جاری رسما به موسسه انتقال خواهد شد.»

به گزارش بانک مردم این انتقال هفته گذشته انجام شده و با حکم ذکریا متحمل مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین  آقای غلامحسین ملائی بعنوان مدیر امور شعب ناحیه چهار شده است.

در زیر تصویر سفر مدیران موسسه اعتباری کاسپین به اصفهان برای نهایی شدن ادغام حسنات اصفهان در کاسپین را مشاهده می‌فرمایید.

کاسپین

آقای غلامحسین ملایی (سمت راست) به عنوان مدیر امور شعب ناحیه ۴ معرفی شدند و حکم خود را از دست آقای طاهریان یکی از مدیران کاسپین تحویل می‌گیرد.

کاسپین

ثبت دیدگاه

ثبت