تجمع کارکنان اخراجی ثامن الحجج مقابل ساختمان مجلس

  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
  • 4365

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: کارکنان موسسسه مالی اعتباری ثامن الحجج در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت شغلی خود در نتیجه انحلال این موسسه مالی اعتباری بار دیگر در مقابل ساختمان مجلس تجمع کردند.

به گزارش بانک مردم، ایلنا نوشت:بیش از ۵۰۰ نفر از مجموع ۲۷۰۰ کارمند ثامن الحجج که در ۴۸۰ شعب این موسسه  مالی اعتباری اشتغال دارند از بامداد روز گذشته دوشنبه (۱۱ بهمن ماه) به تهران آمدند تا باردیگر اعتراض به نامشخص بودن وضعیت شغلی خود را اعلام کنند.تعدادی این افراد که شماری از آنها روز گذشته تجمع مشابهی را مقابل ساختمان بانک مرکزی برپا کرده بودند؛ افزودند: به احترام شهدای آتش‌نشانی روز گذشته مراسم تشییع و خاکسپاری آنها برگزار شد، اجتماع صنفی خود را نیمه‌کار رها و آنرا امروز در مقابل ساختمان مجلس برپا کردیم.

این تجمع کنندگان بایدآوری اینکه پیشتر آنها در تاریخ ۱۳دی تجمع مشابهی را در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی برپا کرده بودند؛ افزودند: آنزمان تعدادی از نمایندگان مجلس قول پی گیری مطالباتمان را داده بودند که پس از گذشت یک ماه این وعده‌ها هنوز عملی نشده است.

موسسه ثامن الحجج تا پیش از متوقف شدن فعالیت هایش در دیماه سال گذشته در سراسر کشور ۴۸۰ شعبه داشت که درآن نزدیک به ۲۷۰۰ نفر مشغول کارند.

کارکنان موسسه ثامن الحجج در ادامه می‌گویند: با وجود پیگیری‌‌های آنها و تجمع در مقابل نهادهای مختلف در مدت یک سال گذشته هنوز هیچ کدام از مسئولان مربوطه به خواسته‌های آنها رسیدگی نکرده‌اند.

 

19

18

 

ثبت دیدگاه

ثبت