پیش بینی رشد ۲۰ درصدی بیمه آسیا در سال ۹۶

  • ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • 1684

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: دومین شرکت بیمه ای در کشور به لحاظ سهم بازار ، اعلام کرده است که در سال ۹۶ بالغ بر ۳۳هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید خواهد کرد که نسبت به سال ۱۳۹۵ با حق بیمه ۲۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی بیش از ۲۰ درصد رشد را تجربه خواهد کرد.
به گزارش بانک مردم، دومین شرکت بیمه ای  در کشور به لحاظ سهم بازار ، اعلام کرده است که در سال ۹۶ بالغ بر ۳۳هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید خواهد کرد که نسبت به سال ۱۳۹۵ با حق بیمه ۲۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی بیش از ۲۰ درصد رشد را تجربه خواهد کرد.
 این حق بیمه ۳۳ هزار میلیاردی برای بیمه آسیا،  درآمد حق بیمه  ۲۹ هزار و ۲۴۰ میلیاردی در پی خواهد داشت که نسبت به سال  ۹۵ با درآمد ۲۴هزار و ۳۵۲ میلیاردی رشدی ۲۰ درصدی را در پیش خواهد داشت .
بر اساس این گزارش ،  شرکت بیمه آسیا  اعلام کرده است که  با سرمایه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی مبلغ ۱۸۶ ریال به طور خالص پس از کسر مالیات در سال ۹۶ خواهد  ساخت  . این در حالی است که در گزارش سال ۹۵  این شرکت  اعلام شده بود که این شرکت  ۱۵۵ ریال سود خواهد ساخت که نهایتا در گزارش سال ۹۶  این شرکت به این نتیجه رسید که ۱۸۶ ریال سود خواهد ساخت  که تعدیل ۲۰ درصدی را در پی خواهد داشت.
بر اساس گزارش بیمه مرکزی طی ۹ ماهه  منتهی به ۳۰ اذر ماه سال ۹۵ اعلام شده است که شرکت بیمه آسیا با تولید  ۶هزار و ۴۵۹ میلیارد ریال حق بیمه  و رشد ۲۹ درصدی نسبت به سال قبل، قریب به ۱۱ درصد از سهم بازار بیمه ایران را در اختیار دارد. بر اساس گزارش بیمه مرکزی ، خسارت پرداختی این شرکت در این دوره ۴هزار  و ۶۲۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال قبل ۲۶ درصد رشد داشته است .
بیمه اسیا در ۹ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۴هزار و ۲۸۲ میلیارد ریال بیمه درمان، ۸هزار و ۲۸۴ میلیارد ریال بیمه شخص ثالث، ۹۵ میلیارد ریال بیمه مسولیت و ۲هزار و ۱۳۱ میلیارد  ریال بیمه بدنه خودرو فروخته است . همچنین  این شرکت در این دوره بالغ بر   ۱ هزار و ۶۹۲ میلیلرد ریال بیمه زندگی فروخته که تقریبا ۹ درصد از کل بیمه این شرکت را تشکیل می دهد .
فروش بیمه نامه های شرکت بیمه آسیا در اذر ماه ۱۳۹۵
 منبع: بانکداری ایرانی

ثبت دیدگاه

ثبت