بانک گردشگری در سال ۹۶ رکورد سود آوری خواهد زد

  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • 4137

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک گردشگری، در اولین پیش بینی خود برای سال مالی ۱۳۹۶ اعلام کرده است که در این سال مالی که ۳۰ آذر ماه سال جاری به پایان می رسد ، بیش از ۳۰هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال درآمد در بخش تسهیلات اعطایی (مشاع) خواهد داشت که نسبت به سال ۱۳۹۵ بیش از ۱۰۹ درصد رشد خواهد داشت .
به گزارش بانک مردم، بانک گردشگری،در اولین پیش بینی خود برای سال مالی  ۱۳۹۶ اعلام کرده است که در این سال مالی که ۳۰ آذر ماه سال جاری  به پایان می رسد ، بیش از ۳۰هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال درآمد در بخش  تسهیلات اعطایی (مشاع) خواهد داشت که نسبت به سال ۱۳۹۵ بیش از ۱۰۹ درصد رشد خواهد داشت . این رشد درآمد نشان از افزایش ۱۰۰ درصدی وام دهی بانک به بخش‌های مختلف اقتصادی دارد که می تواند در خروج از رکود اقتصادی  کشور کمک شایانی  کند.بر اساس عملکرد بانک گردشگری مجموع درآمد مشاع بانک به مبلغ ۳۷هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال خواهد رسید. که نسبت به دوره مشابه در سال قبل رشد ۸۳درصدی خواهد داشت. در کنار درآمد مشاع ، درآمد غیر مشاع بانک نیز تا ۶۰درصد رشد داشته و از رقم ۵هزار و ۹۴۵ میلیون ریال به رقم ۹هزار و ۵۰۳ میلیارد ریال رسید.
بانک گردشگری با سرمایه ۶هزار میلیارد ریالی برای سال ۱۳۹۶ معادل ۲۵۹ میلیارد ریال سود در نظر گرفته که نسبت به سال قبل با مبلغ ۱۴۳میلیارد ریال بیش از ۸۰ درصد رشد را تجربه کرده است  بر اساس تعداد سهام بانک به هر سهم ۴۳ریال سود تعلق می گیرد که در این بخش نیز ۸۰ درصد رشد  خواهد داشت.
بانک گردشگری  در اواخر سال ۱۳۹۵ میزان محبوبیت خود را در بین شهروندان افزایش داده و با ۱۶ پله صعود در رده بندی محبوبیت ، به رتبه ۷ در میان کلیه بانکها و موسسات ایرانی در آمد. این در حالی است که  بانک گردشگری سال ۹۴ در رده ی ۲۳ محبوبیت قرار داشت.
در اقدامی دیگر ،بانک گردشگری در نظر دارد که  دفتر کارگزاری بانک گردشگری در شهر نجف  راه اندازی کند . افتتاح این دفتر، در راستای برنامه توسعه خدمات بین المللی و استفاده از ظرفیت های جدید حوزه بانکداری صورت می گیرد که برای بانک سود آوری خوبی خواهد داشت.
 همچنین ، در هفته های اخیر ، شعبه ارزی-ریالی وزرای  بانک گردشگری با حضور مدیرعامل افتتاح شد که این شعبه نیز می تواند تعاملات خارجی بانک را در کنار فعالیت ارزی در داخل افزایش دهد.
گردشگری
بانکداری ایرانی

ثبت دیدگاه

ثبت