رضایت مشتری، استراتژی بانک ایران زمین

  • ۳ خرداد ۱۳۹۶
  • 1883

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: معاون اعتبارات بانک ایران زمین بیان داشت: جلب رضایت مشتریان به همراه تکریم ارباب رجوع استراتژی اصلی و موثر بانک ایران زمین است.
به گزارش بانک مردم، محمدرضا ادبی معاون اعتبارات به همراه رئیس اداره پیگیری و وصول مطالبات با حضور در شعب استان اصفهان با همکاران شعب شیخ بهائی، هشت بهشت، شاهین شهر و پل فلزی از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.
وی با ابراز خرسندی از دیدار همکاران، ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان را از اهم وظایف کارکنان بانک عنوان کرد وگفت: جلب رضایت مشتریان استراتژی اصلی و موثر بانک ایران زمین است و تمام تلاش بانک در راستای تکریم ارباب رجوع است.ادبی در ادامه با بیان ضرورت های شعبه پویا، وصول مطالبات را از اولویت های مهم مسئولین شعب دانست وافزود: این مهم به جهت نقشی که در سود آوری و افزایش منابع دارد مورد توجه قرار گرفته و با پیگیری های مداوم سبب کاهش مطالبات بانک می شود.در این دیدارها محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری معاون اعتبارات را همراهی می کرد گزارش اقدامات انجام گرفته در استان را ارائه کرد.بانک ایران زمین

ثبت دیدگاه

ثبت