دادستان رباط کریم: بانک اقتصاد نوین پشتیبان موسسه آرمان ( البرز ایرانیان) در پرداخت ودیعه‏‌ها و سپرده‎های مردم می شود

  • ۶ خرداد ۱۳۹۶
  • 4422

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: به دنبال تجمع جمعی از سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری آرمان در شهرستان رباط کریم،حجت الاسلام والمسلمین قاسم پور دادستان این شهرستان از پیگیری جدی این پرونده و رسیدگی به وضعیت مالباختگان خبر داد.
به گزارش بانک مردم به نقل از خبرگزاری میزان جمعی از مالبختگان موسسه مالی اعتباری آرمان در شهرستان رباط کریم به نشانه اعتراض در مقابل این موسسه تجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف وضعیت سپرده هایشان شدند.
به دنبال تجمع جمعی از این سپرده‌گذاران، حجت الاسلام و المسلمین قاسم‌پور دادستان رباط کریم از پیگیری جدی این پرونده و رسیدگی به وضعیت مالباختگان خبر داد.
دادستان رباط کریم در گفت‌‏وگو با میزان تصریح کرد: موسسه اعتباری آرمان بیش از ۵ هزار عضو دارد و تلاش دستگاه قضایی بر این است که وضعیت سپرده‎گذاران از طریق مذاکره حل و فصل شود.
وی ادامه داد: در دادسرای رباط کریم با حدود ۲۰ نفر از نمایندگان سپرده گذاران موسسه آرمان جلسه‎ای با حضور رئیس دادگستری این شهرستان برگزار و اجماع حاصل شد که پرونده به صورت غیر قضایی و با تزریق پول از بانک مرکزی حل و فصل و از طریق مذاکره حقوق مردم به آنها بازگردانده شود.
حجت‎الاسلام والمسلمین قاسم پور در پایان تصریح کرد: طبق گفته فرماندار شهرستان رباط کریم در جلسه امروز شورای تامین، مقرر شد بانک اقتصاد نوین به عنوان پشتیبان موسسه آرمان ودیعه‏‌ها و سپرده‎های مردم را به تدریج پرداخت کند.
 ۰۹۷c2b6f-ecfc-46bf-8184-4024659dbc2c

ثبت دیدگاه

ثبت