نایب رئیس کمیسیون قضایی: سیف ابراز امیدواری کرد مشکل سپرده‌گذاران آرمان تا دو هفته آینده حل شود

  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
  • 2370

آرمانپایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: ناتوانی مؤسسه مالی و اعتباری آرمان در انجام تعهداتش نسبت به سپرده‌گذاران به معضلی جدی برای عده کثیری از مردم در هفته‌های اخیر تبدیل شده است.

به گزارش بانک مردم، محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در این میان سپرده‌گذاران این مؤسسه در ملایر نیز با این مشکل مواجه شده و در دیدار اخیری که با رئیس شعبه ملایر مؤسسه مالی اعتباری آرمان داشتم، ابعاد مسأله بررسی شد.

وی اظهار کرد: برای پیگیری مسأله در ملاقات اخیر خود با رئیس‌کل بانک مرکزی به انعکاس دغدغه‌های مردم به ویژه سپرده‌گذاران ملایری مؤسسه آرمان پرداختیم و خواستار رفع مشکل در اسرع وقت شدیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: رئیس بانک مرکزی نیز در این دیدار به پیگیری مجدانه موضوع توسط معاونت بانک مرکزی اشاره و ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های صورت گرفته ظرف دو هفته آینده این مشکل مرتفع شود.

کاظمی با اظهارتأسف نسبت به مشکلات پیش‌آمده برای سپرده‌گذاران و مالباختگان مؤسسه مالی و اعتباری آرمان، تصریح کرد: نمایندگان ملایر به همراه سایر نمایندگان کشور، تا رسیدن به نتیجه مطلوب و بازگرداندن دارایی مردم نهایت تلاش و پیگیری خود را مبذول می‌دارند.

ثبت دیدگاه

ثبت