اعتراض عجیب یک نماینده مجلس به کارمزد بانکی: وقتی سود بانکی بالاست افزایش نرخ کارمزد بانکی معنا ندارد

  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
  • 2514

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:اینکه بانک ها بدون اصلاح نرخ بالای سود بانکی که متناسب با نرخ تورم نیست، اقدام به افزایش نرخ کارمزد خدمات بانکی کنند، قابل پذیرش نیست.به گزارش بانک مردم، شهباز حسن پور بیگلری در گفت و گو با خانه ملت درباره نرخ جدید کارمزد خدمات بانکی گفت: ارائه خدمات بانکداری نوین یکی از لازمه های صنعت بانکداری است و در سال های گذشته اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه مشتریان بانک ها برای پرداخت قبوض آب و برق مجبور به پرداخت هزینه باشند، قابل قبول نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اصلاح نظام بانکی افزود:بطور طبیعی اخذ کامزد برای انجام امور بانکی یکی از راهکارهای مناسب برای کسب درآمد توسط بانک ها است اما انجام این مهم در کشور مستلزم اصلاحاتی در عملکرد بانک ها است.

حسن پور بیگلری در ادامه گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت افزود: اخذ جریمه دیرکرد و نرخ بالای سود بانکی از مواردی است که مورد انتقاد مراجع عالیقدر تقلید است و این مشکل تاکنون رفع نشده است.

وی افزود:اینکه بانک ها بدون اصلاح نرخ بالای سود بانکی که متناسب با نرخ تورم تک رقمی نیست، اقدام به اعلام نرخ جدید کارمزد خدمات بانکی کنند قابل پذیرش نیست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود:در برخی مناطق کشور امکان پرداخت های اینترنتی محدود است و از طرفی برخی خانوارهای آشنایی کامل با خدمات الکترونیکی بانکی ندارد ؛ بنابراین به صلاح نیست در شرایط فعلی نرخ کارمزد وصول قبوض بالا برود.

بیشتر بخوانید:

جذب مشتری با عدم اجرای کارمزد چکاوک!

بانک مرکزی کارمزدهای جدید بانکی را ابلاغ کرد/ بازبینی دوربین بانک‌ها: ۵۰ هزار تومان! +جدول

گزارش مردم/دریافت کارمزد ۷۰۰۰ تومانی یک بانک فقط برای زدن یک مهر در صورتحساب!

کارمزد ۱۰ هزار تومانی برای برگشت هر برگ چک

سقف کارمزد خدمات بانکی ابلاغ شد+جدول کارمزدهای جدید ۳ آبان

شهباز حسن پوربیگلری

ثبت دیدگاه

ثبت