معرفی کامل طرح بانک سامان/وین‌کارت بانک سامان چیست؟/ چگونه با تراکنش‌های معمولی جایزه ویژه دریافت کنیم+جدول

  • ۳ تیر ۱۳۹۶
  • 4514

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم ـ علی میرزاجعفر: بانک سامان با مهیا کردن شرایط ویژه ای و با شعارهای «یک تغییر کوچک برای یک شانس بزرگ» و «بازم ببر!» و «به برنده شدن عادت کنید» سعی در رونق و افزایش مشتریان حساب های وین کارت خود کرده است. مشتریان با افتتاح حساب در این نوع از حساب های وین کارت بانک سامان هر ماه در قرعه کشی این بانک به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان (۵ میلیارد ریال) که هر ماه ۲۵۱ جایزه نقدی برای برندهای خود خواهد داشت شرکت داده خواهند شد. در این طرح مشتریان باید تلاش در افزایش امتیازات خود کنند که این موضوع سبب افزایش شانس آنها در قرعه کشی میشود.در این گزارش سعی داریم شما را با وین کارت بانک سامان ، نحوه افزایش امتیازات ، نحوه محاسبه امتیازات آشنا کرده و در آخر هم راه های مطلع شدن از مجموع امتیاز حسابتان و همچنین نتایج قرعه کشی را به شما معرفی خواهیم کرد.وین‌کارت، یک کارت بانکی است که به وسیله آن می‌توانید از طریق انجام هریک از فعالیت‌های بانکی مثل خرید‌های روزانه، خرید شارژ، پرداخت قبض، انتقال وجه و غیره امتیاز کسب کنید و هر ماه در قرعه‌کشی شرکت کنید. یکی از ویژگی‌های جدیدی که در سری سوم به وین‌کارت اضافه گردیده است؛ شما علاوه بر داشتن شانس شرکت در قرعه‌کشی ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان ، در صورت تمایل می‌توانید بابت سپرده خود سود هم دریافت کنید.برای شرکت در قرعه‌کشی وین‌کارت کافی است دو کار انجام دهید:۱) افتتاح حساب و دریافت وین‌کارت۲) کسب امتیاز و بالا بردن شانس برنده شدنهمان‌گونه که گفته شد به سپرده‌ وین‌کارت شما سود تعلق خواهد گرفت و بنابراین شما می‌توانید به دلخواه و بر اساس علاقه و شرایط مالی خود، اقدام به افتتاح حساب وین در یکی از انواع حساب‌های ذکرشده در جدول زیر کنید: 

نوع سپردهمیزان سودحداقل موجودی مشمول سود (تومان)
سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز وین۰ درصد-
سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت وین۱ درصد۵۰٫۰۰۰
سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت وین برتر۷ درصد۵٫۰۰۰٫۰۰۰
 سود قابل پرداخت برای سپرده‌های کوتاه‌مدت روزشمار است؛ به این معنی که محاسبه سود سپرده‌ فقط برای روزهایی انجام می‌شود که مانده روزانه سپرده شما برابر یا بالاتر از حداقل‌های مشخص‌شده (۵۰ هزار تومان و یا ۵ میلیون تومان) باشد؛ به‌این‌ترتیب در روزهایی که مانده موجودی کمتر از حداقل‌های مشخص‌شده باشد سود آن روزها صفر خواهد شد.نحوه تعیین سپرده و دریافت وینکارت به روش زیر انجام خواهد شد:اگر برای اولین بار قصد دریافت وین‌کارت را دارید کافی‌است با اصل شناسنامه و کارت ملی و حداقل ۵۰،۰۰۰ تومان به نزدیک‌ترین شعبه بانک سامان مراجعه کنید و اقدام به افتتاح حساب کنید.پس از افتتاح سپرده موردنظر شما، یک وین‌کارت به همراه ۴ پاکت رمز برای استفاده از کارت، نت‌بانک، تلفن‌بانک و سامانک به شما داده خواهد شد که شما با انجام فعالیت‌های بانکی خود از طریق این درگاه‌ها می‌توانید امتیازهای خود را افزایش دهید. نکته بسیار مهم شما نمی‌توانید چند حساب وین داشته باشید اما می‌توانید برای یک حساب، چند کارت داشته باشید و با آن‌ها کسب امتیاز کنید بطور مثال میتوانید با داشتن یک حساب و چند وین کارت به تعداد اعضای خانوادیتان ماهانه امتیاز بیشتر دریافت کنید.چگونه امتیاز و شـانس بیشتری کسب کنیـد؟ (راه های افزایش حساب)۱) استفاده بیشتر از وین‌کارتبا خرید کالا از پایانه‌های فروشگاهی، پرداخت قبوض، خرید شارژ تلفن همراه و انتقال وجه می‌توانید هر روز امتیازهای خود را افزایش دهید. در جدول زیر، روش جمع‌آوری امتیاز از هر درگاه بر اساس نوع تراکنش نشان داده ‌شده است:حداقل مبلغ مبنای اختصاص هر امتیاز  ۲) واریز پول به وین کارتامتیازهایی که از طریق واریز پول و انتقال وجه می‌توانید به دست آورید در جدول زیر ذکر شده است:۳) دریافت بیش از یک وینکارتبرای جمع‌کردن امتیاز بیشتر این امکان به شما داده می‌شود تا روی یک سپرده بیش ‌از یک کارت دریافت کنید و این کارت را برای پرداخت هزینه‌های روزمره در اختیار همسر، فرزندان و ... قرار دهید. در پایان هر ماه، مبلغ تراکنش‌های تمامی وین‌کارت‌های شما جمع و به شما امتیاز بیشتری داده می‌شود.در جهت حفظ منافع تمامی مشتریان و توزیع عادلانه شانس بر اساس میزان امتیاز در هر مرحله از قرعه‌کشی وین‌کارت، سقف امتیاز ماهانه ۱۰ هزار امتیاز و سقف امتیاز روزانه یک‌ هزار امتیاز است.جوایز چیست و نحوه قرعه‌کشی سپرده وین چگونه است؟ هر ماه ۲۵۱ جایزه نقدی به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به شرح زیر اهدا می‌شود:
  • یک جایزه ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومانی
  • پنجاه جایزه ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومانی
  • دویست جایزه ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومانی
برای برنده شدن در قرعه‌کشی‌های طرح وین محدودیتی وجود ندارد و شما هر ماه شانس برنده شدن دارید. در سری جدید وین‌کارت همچون سری‌های گذشته در صورت برنده شدن یا نشدن در قرعه‌کشی‌های ماهانه وین، امتیازهای کسب‌شده‌ در پایان هر ماه صفر میشود و به ماه بعد منتقل نمیشود. قرعه‌کشی به‌صورت ماهانه در نیمه اول هر ماه برگزار می‌شود.توجه: شرایط شرکت در قرعه‌کشی‌های ماهانه وین‌کارت کسب حداقل یک امتیاز در هر ماه است.چگونـه از امتـیازهای خودمـطلع شـــوید؟ شما می‌توانید به صورت هفتگی از امتیازهای خود از راه‌های زیر آگاه شوید:
  • وب‌سایت بانک سامان به نشانی: www.sb24.com
  • تماس با مرکز سامان ارتباط (شماره تلفن ۶۴۲۲-۰۲۱)
  • مراجعه به شعب بانک سامان
  • با ارسال پیامک#شماره مشتری*win* به شماره ۲۰۰۰۰۱۹۹
برای نمونه یک شخص با شماره مشتری ۱۳۳۴ می‌تواند با ارسال پیامک w*win*1334#به شماره ۲۰۰۰۰۱۹۹ از امتیاز خود در آن ماه مطلع شود.چگونه می‌توانید از نتایج قرعه‌کشی باخبر شـوید؟
  • مطالعه وب‌سایت بانک www.sb24.com
  • مراجعه به شعب بانک سامان در سراسر کشور
 با توجه به موارد ذکر شده پیرامون حساب وین ، بانک سامان با فراهم نمودن امکانات مناسب نظیر (افزایش pos  و خودپرداز و ایجاد امکانات الکترونیکی مناسب) و با در اختیار قرار دادن آنها به مشتریان دارای وین کارت خود توانسته اند نظر مشتریان خود را جلب کنندو با سلامت قرعه کشی ماهانه ۲۵۱ جایزه نقدی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان توانسته پاسخگو اعتماد مشتریان خود باشد و رضایت بیشتر آنها رو کسب کند.    

ثبت دیدگاه

ثبت