تقدیر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیرعامل بانک صادرات

  • ۳۱ تیر ۱۳۹۶
  • 1328

پایگاه خیری تحلیلی بانک مردم: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارسال لوح تقدیری خطاب به سیاوش زراعتی، مدیرعامل بانک صادرات، از اقدامات این بانک در ارائه خدمات و تسهیلات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشکر کرد.

 به نقل از اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران ، سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با ارسال لوح سپاسی خطاب به سیاوش زراعتی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، از همکاری‌ها و تلاش بی‌شائبه این بانک در پرداخت تسهیلات مسکن خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز در سال‌های ١٣٩۴ و ١٣٩۵ تشکر و قدردانی کرده است.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: «همواره بر این باوریم که تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در صیانت از ارزش‌های والای ایثار و شهادت با تلاش و همت دلسوزان و ارادتمندان خاندان مکرم شهدا و ایثارگران عزیز میسر است. بدیهی است هر گامی که در این مسیر برداشته شود در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم خواهد داشت. سعی وافر جنابعالی در راه خدمت به این خاندان معظم، برگ زرین دیگری بر تارک زندگی معنوی شماست که همچون مشعلی فروزان می‌درخشد.

در این راستا به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از تلاش و زحمات جنابعالی که با روحیه جهادی و مدیریت متکی بر محورهای اقتصاد مقاومتی نسبت به ارایه تسهیلات مسکن خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان معزز و آزادگان سرافراز در سال‌های ١٣٩۴ و ١٣٩۵ که در میدان اقدام و عمل محقق نمودید، تقدیر و تشکر می‌شود.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و بهره‌گیری از سفارشات امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همواره موفق و مؤید باشید.»

ثبت دیدگاه

ثبت