سامانه رسیدگی به شکایات کاسپین راهاندازی شد/ سرازیر شدن سیل شکایات در سامانه شکایات!
- ۲۰ شهریور ۱۳۹۶
- 2580
پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: موسسه اعتباری کاسپین به منظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنان، سامانه امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات را در وبسایت رسمی خود راهاندازی کرد.با ایجاد این امکان در وبسایت اصلی موسسه به نشانی www.caspianci.ir، به محض ثبت شکایت مراجعان در سامانه، عنوان و موضوع شکایت در کارتابل کارشناسان مربوطه ثبتشده و تاییدیه دریافت پیام و کد رهگیری، ارایه میشود.
شکایات واصله توسط این مرکز به واحدهای تابعه ارجاع و مورد رسیدگی قرار می گیرد و براساس زمان بندی تعیین شده نسبت به ارایه پاسخ در سامانه اقدام می شود.پیشبینی میشود با توجه به اعتراضات بسیار سپردهگذاران تعاونیهای ۸ گانه سیل شکایت به این سامانه سرازیر شود. البته موسسه اعتباری کاسپین اعلام کرده که یک موسسه مستقل است و مسوولان تعاونیهای ۸ گانه خود پاسخگوی سپردهگذاران خود باشند.