بانک مهر اقتصاد حامی بنگاه‌های اقتصادی و صنایع مولد

  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
  • 2816

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان خراسان شمالی اعلام کرد: بانک مهر اقتصاد حامی بنگاه‌های اقتصادی و صنایع مولد می‌باشد.

به گزارش بانک مردم، محمد اکبری معاون پشتیبانی و مهندسی بانک - در شورای مدیران استان ضمن تقدیر از دستاوردهای همکاران در سال گذشته، کارکنان را اصلی‌ترین عامل موفقیت بانک دانست و اظهار داشت: موفقیتی که امروز شاهد آن هستیم حسن تدبیر مدیران و تلاش کارکنان بانک در استان می‌باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بازدهی دارایی‌ها را دغدغه بنگاه‌های اقتصادی دانست و تأکید کرد: هر بنگاه اقتصادی باید در تلاش باشد تا بازدهی دارایی‌ها یا همان بهره‌وری خود را افزایش دهد که امروز بانک مهر اقتصاد در استان خراسان شمالی توانسته این مهم را محقق کند.
وی افزود: بانک مهر اقتصاد با ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی و حرکت در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام‌های مثبتی در راستای تخصیص منابع و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و صنایع مولد  برداشته است.
معاون پشتیبانی و مهندسی فروش املاک مازاد را از برنامه‌های اصلی بانک برشمرد و عنوان کرد: خوشبختانه در این استان املاک تملیکی زیادی وجود ندارد که نشان از مدیریت خوب کارکنان و اعتبارسنجی مناسب می‌باشد.
گفتنی است اکبری ضمن بازدید از ساختمان شعب مرکزی بجنورد، حضرت ولیعصر(عج)، طالقانی، شهید بهشتی، شیروان، فاروج، مانه و سملقان و اسفراین ضمن بررسی وضعیت املاک استان، پیرامون مسائل و مشکلات مختلف با همکاران گفت‌ و گو کرد.

ثبت دیدگاه

ثبت