خدمات رسانی بانک شهربه زائران/استقراردستگاه های شهرنت درمرز مهران

  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۶
  • 3877

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: همزمان با فرارسیدن ماه محرم، بانک شهر برای دومین سال متوالی به ارائه خدمات گسترده به زائران حسینی می‌پردازد.
به گزارش بانک مردم از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور ارائه بهترین خدمات بانکی به زائران حسینی در مسیر کربلا، بانک شهر با تشکیل ستاد برگزاری مراسم اربعین، فعالیت‌های مختلفی را در حوزه بانکی و همچنین ستاد بازسازی عتبات عالیات، پیش بینی کرده است.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده همزمان با نخستین روز ماه محرم، یک دستگاه پیشخوان شهرنت سیار در مرز مهران نصب و راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل بانک شهر با بیان این‌که خدمات رسانی این بانک تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: به مناسبت ایام اربعین و همزمان با روزهای راهپیمایی زائران نیز برنامه‌های دیگری پیش بینی شده است که از ابتدای آبان‌ماه اجرا می‌شود.

پورزرندی افزود: در صورت دریافت مجوز لازم با هماهنگی مبادی ذیربط، زائران حسینی از ابتدای آبان ماه و همزمان با ایام اربعین از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر، با هرنوع کارت شتابی بانک‌های ایران و کارت های اعتباری متصل به شبکه شتاب، دینار عراق را در کربلا دریافت کنند و علاوه بر آن سایر خدمات بانکی مانند انتقال وجه کارت به کارت، خرید شارژ تلفن همراه، مشاهده موجودی و …  را از این طریق انجام دهند.

وی تصریح کرد: به این منظور در مسیرهای تردد زائران، دستگاه‌های خودپرداز و پیشخوان‌های شهرنت در مرزهای مهران، قصر شیرین و شلمچه و حتی در شهر کربلا نصب خواهد شد.

بر این اساس، در اربعین سال گذشته، خودپردازهای بانک شهر در مرزهای کشور و به ویژه شهر کربلا با استقبال گسترده زائران روبرو شد، به گونه‌ای که این دستگاه‌ها حتی شگفتی شهروندان و برخی مسئولان عراقی را نیز به دنبال داشت.

بانک شهر

ثبت دیدگاه

ثبت