دادستان کل کشور: مشکلات نظام بانکی به یک چاه بی انتها تبدیل شده/ بیش از ۱۲ هزار پرونده در حوزه انتظامی بانک مرکزی داریم!

  • ۱۹ مهر ۱۳۹۶
  • 7623

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: دادستان کل کشور گفت: در زمان انتخابات با تخلفات زیادی روبه رو بودیم که بنده در بطن آنها بودم. حال که خواستیم برخورد کنیم گفتند که برخورد سیاسی است؛ این حرفها ناظر بر یک دولت خاص نیست و در تمام دولت ها وجود دارد.به گزارش بانک مردم، خبرگزاری میزان نوشت:حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در مراسم سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه نظام بانکی ما دچار مشکل است و دلیل آن وام‌های کلان و سود های زیاد است، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲ تا ۱۳ پرونده انتظامی در حوزه انتظامی بانک مرکزی داریم و این مشکل به یک چاه بی انتها تبدیل شده است.

وی افزود: عقلانیت حکومت بر این است که کار باید به مردم سپرده شود و دولت فقط باید نظارت کند.حجت الاسلام و المسلمین منتظری با بیان اینکه دولت باید استراتژی اقتصاد مقاومتی را تهیه، نظارت و مساعدت کند، از رئیس سازمان بازرسی خواست نظارت سیستمی را افزایش دهد.وی ادامه داد: اگر قانون اشکال دارد به مجلس بروید و قانون را تغییر دهید. امروز گذاشتن چند بازرس در هر سازمانی جواب نمی دهد و باید وارد سیستم بانک ها شد و از سیستم های روز استفاده کرد.دادستان کل کشور گفت: باید با فساد مقابله کرد و بخشی از فساد طبیعی است؛ همه در راه راست حرکت نمی کنند؛ اما اینکه فساد به این گونه باشد، درست نیست. دستگاه قضا می‌‎خواهد با فساد مقابله کند با مسایلی مواجه می شود که با هیچ عقلی سازگار نسیت.

ثبت دیدگاه

ثبت