٢ نشان ملی «کیفیت خدمات» و «مسئولیت پذیری» به بانک صادرات ایران اعطا شد

  • ۱۸ آذر ۱۳۹۶
  • 4108

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک صادرات ایران در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازی با اهدای ٢ نشان ملی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.
به گزارش بانک مردم به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازی با حضور جمعی از مسئولان کشوری از جمله مشاور رئیس جمهور و رئیس شورای مناطق آزاد، نمایندگان مجلس، مدیران سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی، بانکها و بیمه ها در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و از بانک صادرات ایران به پاس مسئولیت پذیری و ارائه خدمات با کیفیت در حوزه های مورد توجه در این اجلاس، با اعطای «نشان طلایی پاسخگویی و مسئولیت پذیری در ارائه خدمات بانکی» و «نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری» قدردانی به عمل آمد.شایان ذکر است، بانک صادرات ایران در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همگام با سیاست های دولت محترم مبنی بر لزوم فعال سازی ظرفیت های بالقوه تولیدی در بنگاه های کوچک و متوسط طی سال ٩۵ و نیمه سال ٩۶ با استفاده از امکانات موجود ١۵ هزار و ١٧۶ فقره تسهیلات بالغ بر ۶۴ هزار و ۵٨۵ میلیارد ریال به کارآفرینان، صنعتگران و متقاضیان پرداخته و مشارکت موثری در این زمینه داشته است. همچنین این بانک طی همین مدت در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و با هدف اشتغالزایی و خروج از رکود ٢۴١ هزار فقره تسهیلات به ارزش بیش از ٢۴۴ میلیارد و ٣١١ میلیون ریال به بنگاه های تولیدی بزرگ در بخش های صنعت، معدن و کشاورزی اعطا کرده است.

ثبت دیدگاه

ثبت