کاهش قیمت سکه در بازار/ افت نرخ دلار + جدول

  • ۲۰ آذر ۱۳۹۶
  • 7659

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران با افت بیش از ۱۰ هزار تومانی همراه بود و نرخ دلار نیز کاهش یافت.

به گزارش بانک مردم، امروز و در بازار آزاد «تا لحظه تنظیم این خبر» هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۴۱۹ هزار تومان معامله شد.

بر اساس آمار، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۳ هزار تومان رشد، یک میلیون و ۳۷۰ هزار تومان داد و ستد شد. همچنین در بازار آزاد قیمت هر قطعه سکه نیم بهار آزادی با ۹ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۷۱۱ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۹ هزار تومان افت ۴۰۳ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود.

سکه گرمی نیز امروز با یک هزار تومان کاهش قیمت ۲۶۵ هزار تومان معامله و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۴۰ تومان افزایش، ۱۲۸ هزار و ۹۴۰ تومان داد و ستد می‌شد.

افزون بر این، صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با ۳ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۱۴ تومان می‌فروختند. همچنین هر یورو با ۱۹ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۵ هزار و ۵۴ تومان و هر پوند انگلیس نیز با ۷ تومان افت ۵ هزار و ۸۲۰ تومان معامله شد.

جدول قیمت ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)

نوع سکه و ارز

شنبهیکشنبهدوشنبه

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید

۱۴۰۴۸۰۰۱۴۲۹۳۰۰۱۴۱۹۰۰۰

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم

۱۳۶۱۰۰۰۱۳۶۷۰۰۰۱۳۷۰۰۰۰

نیم سکه

۷۱۱۰۰۰۷۱۱۰۰۰۷۰۲۰۰۰

ربع سکه

۴۱۲۰۰۰۴۱۲۰۰۰۴۰۳۰۰۰

سکه گرمی

۲۶۶۰۰۰۲۶۶۰۰۰۲۶۵۰۰۰

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۱۲۸۳۰۰۱۲۸۸۰۰۱۲۸۹۴۰

دلار

۴۱۹۲۴۲۱۷۴۲۱۴

یورو

۵۰۰۷۵۰۳۵۵۰۵۴

پوند

۵۸۱۶۵۸۱۳۵۸۲۰
ارز و سکه

ثبت دیدگاه

ثبت