پلمب کارگاه چاپ انواع اسکناس و چک پول تقلبی

  • ۲۰ آذر ۱۳۹۶
  • 2694

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از شناسایی و پلمب یک کارگاه بزرگ طراحی، چاپ و توزیع اسکناس و چک پول تقلبی خبر داد.

به گزارش بانک مردم، محمد حسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار واصله درباره فعالیت یک کارگاه طراحی، چاپ و توزیع انواع اسکناس‌ها و چک پول‌های تقلبی که در سطح گسترده اقدام به فعالیت در این زمینه داشته، موضوع در دستور کار اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه قرار گرفت و پس از اخذ مجوز قضایی نسبت به ورود به این کارگاه و توقیف ابزار و وسایل جعل پول اقدام شد.
صادقی افزود: در جریان بازرسی از این کارگاه مقادیر قابل توجهی اسکناس و چک پول تقلبی، امکانات و تجهیزات شامل انواع دستگاه‌های چاپ حرفه‌ای، ابزارآلات طراحی، دستگاه‌های رایانه و انواع نرم افزار و ده‌ها بسته کاغذ مخصوص کشف و ضبط شد.
وی تاکید کرد: مجموعه ابزار کشف شده حکایت از اقدامات گسترده و حرفه‌ای اعضای این شبکه در چاپ و توزیع اسکناس و چک پول تقلبی دارد.
به گفته دادستان کرمانشاه، در این پرونده یک نفر پس از جلب و تفهیم اتهام با قرار تامین کیفری متناسب بازداشت شده است و تحقیقات با هدف شناسایی و دستگیری سایر متهمان در دستور کار قرار دارد.

ثبت دیدگاه

ثبت