۳۷ میلیون نفر در بانک ملی ایران حساب پس انداز قرض الحسنه دارند/ساخت ۱۳ مدرسه در برنامه بانک ملی

  • ۲۱ آذر ۱۳۹۶
  • 3862

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: عضوهیات مدیره بانک ملی ایران درمراسم اهدای جوایزقرعه کشی حساب های قرض الحسنه این بانک گفت:ساخت ۱۳مدرسه در مناطق محروم را برای امسال تعهد کرده ایم.

به گزارش بانک مردم، جوایز ویژه قرعه کشی مرحله سی و هشتم حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران در مراسمی با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک به برندگان اهدا شد.
در این مراسم برات کریمی عضو هیات مدیره بانک با بیان اینکه سپرده گذاران حساب های قرض الحسنه بدون چشمداشت مالی، منابع خود را در اختیار بانک قرار می دهند، گفت: موضوع قرض الحسنه آن قدر مهم است که خداوند بزرگ در قرآن کریم به طور مشخص به آن اشاره فرموده اند.
وی اظهار کرد: بیش از ۳۷ میلیون نفر در بانک ملی ایران حساب پس انداز دارند و موجودی بخشی از آنها سال هاست که دست نخورده است.
کریمی ادامه داد: بانک ملی ایران از محل این منابع، اقدامات گسترده ای در قالب ساخت مدرسه، آزادسازی زندانیان غیر عمد، ساخت بیمارستان و کمک به محرومان انجام داده که قطعا اجر آن برای سپرده گذاران است.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به اینکه تا کنون ۱۲۷ هزار خانوار با کمک بانک ملی ایران و از محل منابع قرض الحسنه توانسته اند از پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره )خارج شوند، ادامه داد: بانک ملی ایران به آموزش و پرورش قول داده امسال به جای ۱۳ مدرسه خشت و گلی در مناطق محروم مدرسه جدید بسازد.
در ادامه این مراسم، جوایز ویژه این قرعه کشی به تعدادی از برندگان منتخب اهدا شد. از میان ۶۸۴ هزار و ۲۱۲ برنده جوایز قرعه کشی دوره سی و هشتم حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران، هفت هزار و ۹۰۴ نفر از اعضای کانون جوانه ها بودند که ۴۸ نفر آنها جوایز ویژه را از آن خود کرده و سه نفر از آنها در این مراسم حضور یافتند و جوایز خود را دریافت کردند.
در این دوره از قرعه کشی، ۸۹ کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر کدام به ارزش یک میلیارد ریال، ۲۸۹ کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر کدام به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال، ۳۸۹ کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر کدام به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، ۹۸۹ کمک هزینه ازدواج هر کدام به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال، ۱۰۸۹ کمک هزینه تحصیلی هر کدام به مبلغ ۲۵ میلیون ریال، ۱۸۹ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر کدام به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و ۱۰۸۹ کمک هزینه خرید صنایع دستی هر کدام به مبلغ ۵ میلیون ریال به عنوان جوایز ویژه برای مشتریان بانک ملی ایران در نظر گرفته شده بود.
بیش از ۶۸۰ هزار جایزه نقدی هر کدام به مبلغ ۷۰۰ هزار ریال نیز به حساب برندگان واریز شد. در مجموع این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه  پس انداز بانک ملی ایران بیش از ۹۷۰ میلیارد ریال جایزه به ۶۸۴ هزار و ۲۱۲ برنده اهدا  شد.

ثبت دیدگاه

ثبت