براساس این گزارش، دارایی رئیس اداره کل بازاریابی بانک سپه درخصوص اهداف و روند شکل گیری باشگاه بانک سپه گفت: هدف از راه اندازی این باشگاه برقراری ارتباط سازنده با مشتریان و شکل گیری رابطه بلند مدت دوسویه به منظور اعتلای برندبانک سپه در بازار و تبدیل شدن به انتخاب نخست مشتریان در راستای استراتژی کلان بانک سپه است.
وی افزود: از سال ۹۴ طراحی و استقرار باشگاه مشتریان بانک در برنامه های اداره کل بازاریابی قرار گرفت، فاز نخست آن برای پذیرندگان دستگاه های پایانه فروش اجرایی شد و دستاوردهای مهمی را برای بانک به همراه داشت.
دارایی گفت: در حال حاضر با توجه به دانش و تجربه کسب شده در فاز نخست و ایجاد زمینه لازم در بانک از لحاظ داده های اطلاعاتی، باشگاه پذیرندگان به باشگاه مشتریان توسعه پیدا کرده و این امکان برای همه مشتریان بانک فراهم شده تا با عضویت در باشگاه مشتریان بانک سپه از جوایز دوره ای و خدمات ارزشمند آن استفاده کنند.
این گزارش می افزاید: مشتریان محترم می توانند جهت عضویت و بهره مندی از خدمات باشگاه به سایت club.banksepah.irمراجعه نمایند.