بانک صنعت و معدن برترین بانک وام‌ دهنده معرفی شد

  • ۲ بهمن ۱۳۹۶
  • 2431

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران گفت: در پرداخت تسهیلات درقالب طرح رونق تولید و از طریق سامانه بهین ‌یاب به صنایع کوچک و متوسط استان تهران ۴ بانک حضور داشتند که بانک صنعت و معدن با ۶ مورد و بانک کشاورزی با ۴ مورد بیشترین سهم را در ۱۰ ماهه نخست سال داشتند.

 به گزارش بانک مردم، یدالله صادقی افزود : طی ۹ ماهه سال‌جاری ۷هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید واحدهای صنعتی به طور مستقیم از طریق بانک‌ها پرداخت شده است.
یدالله صادقی در دهمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید که با حضور محمد امامی امین معاون استاندار و سایر مسئولان برگزار شد، با تاکید بر لزوم توجه به رفع مشکلات بخش تولید و اشتغال، افزود: در قالب ستاد تسهیل رفع موانع تولید مشکلات ۲۴۳۵ شرکت‌ متقاضی در سال‌های ۹۴ و ۹۵ و ۶۴۶ مورد در سال جاری بررسی گردید.
وی ادامه داد: ستاد در سال‌های ۹۴ و ۹۵، ۳۱۷ جلسه و در ۹ ماه نخست سال جاری ۱۴۶ جلسه برگزار کرده است و مصوبات اجرایی در مجموع ۱۸۱۷ بوده که ۱۲۸۸ در سال‌های ۹۴ و ۹۵ و ۵۲۹ مورد در سال جدید به مرحله اجرا رسیده است.
صادقی با بیان اینکه این مصوبات عمدتاً در حوزه امور مالیاتی بوده‌اند، اظهار کرد: برطرف کردن معضلات تأمین اجتماعی و پرداخت مستقیم تسهیلات بانک‌ها به واحدهای صنعتی از دیگر مواد عمده مصوبات هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تعداد پرونده سامانه بهین ‌یاب در سال‌جاری را ۱۳مورد با اعتبار ۱۷۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پرونده‌های انتقالی از سال ۹۵ به امسال نیز ۱۹۶ مورد بوده است.

ثبت دیدگاه

ثبت