بیگدلی تاکید کرد؛ بانک ملت نخستین بانک‌ دیجیتالی می‌شود

  • ۳ بهمن ۱۳۹۶
  • 5308

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مدیرعامل بانک ملت با بیان اینکه در بانکداری دیجیتالی باید ساختار بانک‌ها تغییر کند، گفت: بانک ملت با تدوین نقشه راه قصد دارد جزو نخستین بانک‌های دیجیتالی باشد.
به گزارش بانک مردم، محمد بیگدلی در پنل تخصصی بانکداری دیجیتال در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، در خصوص بانکداری دیجیتال و اجرای آن در بانک های داخل اظهار داشت: باید این نکته را در نظر بگیریم که فناوری های نوین نیروی کار را تغییر می دهد، بنابراین باید نیروی انسانی را با توجه به تغییرت دنیای امروز به روز کنیم.
وی با بیان اینکه بانکداری هوشمند یکی از موضوعاتی است که در سال‌های آینده برنامه کاری بانک ها و زیر ساخت ها را تغییر و تسهیل می کند. ادامه داد: این بانکداری در حوزه های مختلف از جمله مدیریت ریسک اعتباری، فروش محصول به مشتری و جلوگیری از جعل و تقلب اقدامات موثری را انجام خواهد داد.
مدیر عامل بانک ملت اظهار داشت: در این مسیر بازاریابی دیجیتالی نوعی بازاریابی مستقیم بوده که مشتریان را با استفاده از فناوری های نوین به فروشندگان متصل می کند.
بیگدلی با اشاره به اینکه این روش بازاریابی سنتی را به چالش کشیده است، گفت: یکی از اقداماتی که باید بانک ها انجام دهند ایجاد شعب هوشمند است که باید متناسب با تحولات این حوزه تغییرات لازم را اعمال کنند.
وی با اشاره به بانکداری دیجیتال و اینکه نمی توان آن را نادیده گرفت، افزود: بانک های دنیا به دنبال این موضوع بوده و استفاده از فناوری های دیجیتالی تاثیرعمیقی بر ساختار و نیروی انسانی بانک ها خواهد داشت.
مدیرعامل بانک ملت ادامه داد:‌ بانک ملت نیز در همین راستا بانکداری دیجیتالی را در دستور کار خود قرار داده و در حال تدوین نقشه راه است تا بتواند جزو نخستین بانک هایی باشد که بانکداری دیجیتال را در سیستم خود پیاده کرده است.

ثبت دیدگاه

ثبت