تقدیر نمایندگان کردستان از مساعدت های بانک صنعت و معدن در ایجاد اشتغالزایی استان

  • ۳ بهمن ۱۳۹۶
  • 1132

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: جمعی از نمایندگان استان کردستان با علی اشرف افخمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک صنعت و معدن دیدار کردند.

به گزارش بانک مردم، در این دیدار، نمایندگان استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت های بانک صنعت و معدن که سبب تحول در اشتغال این استان شده است، ابراز امیدواری کردند که نقش این بانک در این استان پررنگتر و اقدامات توسعه ای و زیربنایی بیشتری از سوی بانک انجام شود.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن نیز در این دیدار، آخرین دستاوردهای بانک صنعت و معدن در عرصه های داخلی و بین المللی را برشمرد و تصریح کرد: قطعا محرومیت زدایی و حمایت از صنایع در مناطق محروم از اولویت های این بانک است و استان کردستان نیز از اولویت های اصلی جهت تامین مالی طرح های صنعتی محسوب گردد.
لازم به ذکر است در طول سالهای گذشته طرح های صنعتی از سوی این بانک در استان کردستان تامین مالی شده است که در راس آن کارخانه لاستیک بارز با ٩٣میلیون و ٧٠٠ هزار یورو تسهیلات ارزی و ٢٢ میلیارد تومان تسهیلات ریالی می باشد و برای ٩۶٠ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.
گفتنی است بانک صنعت و معدن ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط این استان پرداخت کرده است.

ثبت دیدگاه

ثبت