دوست بابک زنجانی محکوم به پرداخت بدهی مالی به بانک مسکن شد

  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
  • 6249

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: وکیل‌مدافع متهم ردیف سوم پرونده موسوم به فساد نفتی از تایید حکم ۲۰ سال حبس موکلش در دیوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش بانک مردم به نفل از رکنا، میرسجاد سعیدمهر در این باره اظهار کرد: مطلع شدم حکم ۲۰ سال حبس موکلم ( حمید فلاح هروی) از سوی دیوان عالی کشور تایید شده است.
وی ۱۶ دی ماه به ایسنا گفته بود که پرونده موکلم به دیوان عالی کشور ارسال شده است.غلامرضا مهدوی وکیل مدافع شرکت نفت نیز ۱۵ آذر ماه گفته بود که بر اساس حکم صادره مهدی شمس متهم ردیف دوم به ۲۰ سال حبس و رد مال تضامنی با بابک زنجانی و فلاح هروی به مبلغ ۶۵ میلیون یورو که باید به بانک مسکن بدهد، محکوم شده است. حمید فلاح هروی متهم ردیف سوم پرونده نفتی نیز به ۲۰ سال حبس و رد مال شامل یک دستگاه خودروی بنز، یک میلیارد هدیه ازدواج دخترش و منزلی در شهرک غرب که از طرف بابک زنجانی به عنوان هدیه به او داده شده بود و دو میلیون دلار سود حاصل از بانک اف ای ای بی محکوم شده است.پس از نقض حکم متهمان ردیف دوم و سوم پرونده موسوم به فساد نفتی از سوی دیوان عالی کشور و ارجاع آن به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب، ۱۵ جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه مذکور و به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد. تایید حکم متهم ردیف سوم پرونده فساد نفتی توسط دیوان عالی کشور

ثبت دیدگاه

ثبت