رییس مرکز پژوهش های مجلس: اسیر سوداگران ارزی نشوید/وضعیت ارزی کشور تثبیت شده است

  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • 5189

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که سوداگران قصد ایجاد التهاب در بازار را داشتند مردم فریب آنها را نخورند چرا که زیان می بینند به دلیل اینکه وضعیت ارزی کشور تثبیت شده است.

به گزارش بانک مردم از خانه ملت، کاظم جلالی درباره وضعیت بازار ارز گفت: وضعیت امروز کشور وضعیت با ثباتی است و حتما از وضعیت قبل برجام بهتر شده است.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قبل از برجام آمریکایی ها تلاش کردند موضوع ایران در شورای امنیت سازمان ملل مطرح شود که این کار را انجام دادند و موضوع مربوط به ایران در ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل رفت اما با اتخاذ تدابیر و انجام مذاکرات هوشمندانه و هدفمند جمهوری اسلامی ایران از آن وضعیت خارج شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخلاف گذشته که آمریکایی ها یک اجماع تصنعی علیه جمهوری اسلامی ایران شکل داده بودند امروز اجماع جهانی علیه ترامپ و دولتمردان آمریکا است.

دولت در آینده ارزی بیشتری به بازار تزریق می کند

جلالی در ادامه افزود: آمریکا تلاش کرد اقتصاد ایران را در وضعیت بلاتکلیفی قرار بگیرد و خروج از برجام نیز برای ایجاد التهاب و فضای روانی در بازار ایران بود اما از مردم می خواهیم که اجازه ندهند التهابات ایجاد شود و در صورتی که سوداگران قصد ایجاد التهاب در بازار را داشتند مردم فریب آنها را نخورند چرا که اگر در دام سوداگران گرفتار شوند زیان می بینند باید توجه کرد وضعیت ارزی کشور تثبیت شده است.

وی با بیان اینکه بازار تحت تاثیر هیجانات ایجاد شده توسط سوداگران قرار نگیرد، اظهار داشت: دولت تا حدودی ارز به اقتصاد کشور تزریق کرده و در آینده نیز بیشتر این کار را انجام می دهد البته ارز به گروه های هدف ارائه می شود.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هدف ترامپ ایجاد التهاب در بازار ایران بود اما به حمد الهی موفق نخواهند بود و جمهوری اسلامی از ثبات کافی برخوردار است.

ثبت دیدگاه

ثبت