نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: "ترکیب واژه روابط عمومی خود گویای حساسیت کار مدیران این بخش است و در شرایطی که نظام بانکی علیرغم همه خدمات بزرگی که انجام داده گاه با بی مهری مواجه می شود این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند".
بر اساس این گزارش در این نشست همچنین محمد هادی کریمی، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سخنانی ضمن قدردانی از بانک گردشگری برای برگزاری مراسم، به اقدامات بانک مرکزی در راستای ارتقای جایگاه روابط عمومی در نظام بانکی اشاره کرد و گفت: "تجربه موفق ایجاد شبکه خبری واحد و همکاری بانک ها و موسسات اعتباری کشور در حوزه تبلیغات به ویژه ارتقای جایگاه برندهای بانکی در میان مردم، الگویی مناسب برای تعاملات گسترده تر در این بخش است و پویش ملی اطلاع رسانی در خصوص خدمات بانک ها به اقتصاد کشور، با هدف افزایش واقع بینی مردم و نخبگان نسبت به بانک ها در دستور کار قرار دارد".
گفتنی است در آیین نکوداشت مدیران روابط عمومی بانک ها و موسسات اعتباری، به هر یک از مدیران یک شناسنامه ویژه درختان پردیس گردشگری اهدا شد که سال گذشته با اختصاص هزینه هدایای تبلیغاتی پایان سال بانک گردشگری به بهره برداری رسید.