پیشنهاد یک مشتری به بانک ملی: درخواست صدور کارت بانکی ملی، الکترونیکی شود

  • ۴ خرداد ۱۳۹۷
  • 3386

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: یک مشتری بانک ملی به مسوولان این بانک پیشنهاد کرده که درخواست صدور مجدد کارت بانکی نیز الکترونیکی شود.به گزارش بانک مردم، علی البرزی یکی از مشتریان بانک ملی با ارسال مطلبی نوشت: این روزها سامانه اینترنتی بام وابسته به بانک ملی خدمات خوبی را به مردم و مشتریان این بانک ارائه می کند، با تشکر از زحمات دست اندرکاران این سامانه ، به عنوان مشتری ثابت استفاده از خدمات بانک ملی برای بهبود وضعیت و شرایط ارائه خدمات الکترونیکی پیشنهادی را مطرح می کنم که امید است مورد توجه مدیران مربوطه در بانک ملی قرار گیرد.با وجود خدمات گسترده ای که از طریق این سامانه به مشتریان ارائه می شود، چرا خدمات تعویض کارت های شتاب بانک در گروه خدمات سامانه لحاظ نشده است؟بسیاری از مراجعه های روزانه مردم به شعب بانک ملی برای تعویض کارت به دلایل گوناگون از جمله تاریخ انقضا و یا مفقود شدن کارت انجام می شود. اگر در سیستم خدمات بانکی بام برنامه ای لحاظ شود تا مشتری درخواست تعویض و یا تمدید کارت را از طریق سایت ارائه کند و با مشخص شدن شعبه مورد نظر در یک زمان و تاریخ مشخص مراجعه کند، شاهد روال کاری منظم و کاهش تردد ها و همچنین استقبال مشتریان خواهیم بود.

ثبت دیدگاه

ثبت