خبر خوش به حقوق‌بگیران/افزایش حقوق ها قبل از عید فطر

  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
  • 6572

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: سخنگوی دولت اعلام کرد: در تعامل با قوای دیگر سعی می کنیم مشکلات نظام بانکی را برطرف کنیم.
به گزارش بانک مردم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری خود اظهارداشت: دولت خود را برای عید فطر آماده کرده که بهترین تبریک دولت به ملت، پرداخت بخشی از معوقات است. نوبخت ادامه داد: قبل از عید فطر همه حقوق شاغلین و بازنشستگان را در رابطه با یارانه‌ها پرداخت می‌کنیم. با وجود اینکه رقم سنگینی است اما تاکید رییس‌جمهور بر پرداخت آن است که در روزهای آینده قبل از عید فطر همه حقوق ها را با درصد افزایش پرداخت خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه علاوه بر افزایش حقوق بازنشستگان خود را موظف به جبران فاصله دریافت‌ها می‌دانیم، اظهارداشت: از آنجایی که دولت اختیار دارد ١٠ درصد به هر ردیفی افزایش دهد، امسال مجلس ٢١٠٠ میلیارد تومان برای بازنشستگان در نظر گرفت که دولت خود فاصله ٢١٠٠ میلیارد تومان تا ٣۴٠٠ میلیارد تومان را تقبل کرد. امسال مجموعا ٣۴٠٠ میلیارد تومان بین بازنشستگان توزیع می‌شود.
نوبخت ادامه داد: دولت از اینکه یارانه‌ها را به مردم و معوقات بازنشستگان را پرداخت می‌کند خوشحال است. هر سال تعدادی به بازنشستگان افزوده که در یک مرحله به آنها پاداش بازنشستگی پرداخت می‌شود.
رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: در سال ٩٧ تاکنون ٣۴٠٠ میلیارد تومان فقط برای پاداش بازنشستگی ۴١ هزار نفر از فرهنگیان و ٢٠٠٠ میلیارد تومان نیز مربوط به سایر دستگاه‌ها است. تصمیم گرفتیم در نیمه اول سال پاداش بازنشستگی فرهنگیان را پرداخت کنیم و علاوه بر آن حدود ٨۵٠٠ میلیارد تومان نیز باید به گندمکاران پرداخت کنیم.

ثبت دیدگاه

ثبت