پرداخت غیرحضوری اقساط بانک ملی

  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
  • 2102

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: تعداد زیادی از مشتریان گرامی بانک ملی سوال می‌کنند که به چه صورت می‌شود اقساط را غیر حضوری پرداخت کرد. مثلا اینترنتی یا از طریق خود‌پرداز.اول از همه دقت کنید که شماره تسهیلات شما به چه ترتیب است.

  1. اگر شماره تسهیلات شما که در صفحه اول دفترچه اقساط نوشته شده است ۱۳رقمی باشد یا به عبارتی متمرکز است، می‌توانید از طریق سیستم بانکداری الکترونیکی «سبا»ی بانک ملی پرداخت کنید. عضویت در آن این مزیت را دارد که همه کاری را می‌شود از طریقش غیر حضوری انجام داد. حتی حواله از حسابتان به بانک‌های دیگر بفرستید. برای عضویت از لینک زیر استفاده کنید:  سیستم بانکداری اینترنتی (سبا)
  2. اگر شماره تسهیلات شما ۱۳ رقمی نیست و بین ۷ تا ۸ رقم می‌باشد، مثلا ۸۶۰۰۲۵۸۱ کار ساده‌تر است. به سایت بانک ملی مراجعه کنید و در سربرگ «خدمات الکترونیکی»، قسمت «خدمات مبتنی برکارت» روی لینک «شماره کارت تسهیلات غیرمتمرکز» کلیک کنید. در صفحه بعد فرمی باز خواهد شد که شما باید اطلاعات داخل آن را دقیقا تکمیل کنید و بر روی دریافت شماره کارت کلیک کنید. مانند شماره تسهیلات، شماره ملی گیرنده تسهیلات و کد شعبه که در دفترچه قید شده است. مانند تصویر شماره ۱:
در صفحه بعد تصویر شماره ۲ را می‌بینید که در پایین آن نام و نام خانوادگی گیرنده تسهیلات نوشته شده و سپس هم یک شماره ۱۶ رقمی به شما داده است که با ۶۰۳۷۹۹۷۰ شروع می‌شود.این شماره را روی صفحه اول دفترچه اقساط یا جای دیگری که در دسترس باشد یادداشت کنید. خوب، با داشتن این شماره از این به بعد می‌توانید به دو روش غیرحضوری اقساط را پرداخت کنید و از ایستادن در صف بانک راحت شوید:
  1. از طریق خود‌پرداز: به این صورت که به دستگاه خود‌پرداز بانک ملی مراجعه کنید، از طریق منوی پرداخت تسهیلات و وارد کردن همین عدد ۱۶ رقمی تسهیلات قسط خود را پرداخت کنید.
  2. از طریق سایت: به سایت بانک ملی مراجعه کنید و از سربرگ «خدمات الکترونیکی» و انتخاب «انتقال وجه اینترنتی» به صفحه پرداخت وارد شوید. در قسمت اطلاعات کارت، اطلاعات عابر بانک خود مثل: شماره کارت، رمز دوم، کدCVV۲ (عدد ۴رقمی مشکی پشت کارت) و تاریخ انقضا را ثبت و در قسمت «اطلاعات کارت مقصد عملیات انتقال» همین شماره ۱۶ رقمی تسهیلات را وارد کنید و کلید بررسی اطلاعات را بزنید و ادامه بدهید.
قسط شما بدون مراجعه به شعبه پرداخت شد.

ثبت دیدگاه

ثبت