امکان پرداخت عوارض خروج از کشور حجاج با «بله» فراهم شد

  • ۲۶ تیر ۱۳۹۷
  • 5152

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: همزمان با آغاز اعزام کاروان های ایرانی به سرزمین وحی، حجاج بیت الله الحرام می توانند بدون مراجعه به شعب بانک ملی ایران و از طریق اپلیکیشن «بله» عوارض خروج از کشور خود را به سهولت بپردازند.

به گزارش بانک مردم از روابط عمومی بانک ملی ایران، زائران حج عمره امسال می توانند با نصب اپلیکیشن  «بله»  بر روی تلفن همراه خود، ضمن بهره مندی از امکانات یک پیام رسان، عوارض خروج از کشور را به راحتی پرداخت کنند.

برای این منظور پس از نصب این اپلیکشین باید به بخش «بانک من» مراجعه و سپس کد ملی مسافر وارد شود. بدین ترتیب با اتصال به حساب یکی از ۱۸ بانک ملی ایران، سامان، ایران زمین، انصار، آینده، پست بانک، کشاورزی، شهر، حکمت ایرانیان، پاسارگاد، دی، پارسیان، ملت، سرمایه، تجارت، اقتصاد نوین، مهر اقتصاد و صنعت و معدن پرداخت عوارض انجام خواهد شد.

پیش از این متقاضیان تشرف به حج باید برای پرداخت عوارض خروج از کشور خود لزوما به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه می کردند.

بر اساس دستورالعمل ها، خروج از کشور حداقل ۳۰ دقیقه پس از پرداخت عوارض امکان پذیر خواهد بود.

«بله» نخستین و تنها پیام رسان بومی است که زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و علاوه بر دارا بودن قابلیت های ارتباطی دیگر پیام رسان ها، انواع خدمات بانکی از قبیل اعلام موجودی، خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را نیز داراست.

این پیام رسان با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است.

ثبت دیدگاه

ثبت