پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی اشتغال به مددجویان کمیته امداد

  • ۲۷ تیر ۱۳۹۷
  • 4518

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک قرض الحسنه مهر ایران طی انعقاد تفاهمنامه ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال در مقابل اخذ یک ضامن معتبر به معرفی شوندگان این نهاد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

به گزارش بانک مردم به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، با توافقات صورت گرفته میان بانک و کمیته امداد به منظور تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان واقعی جامعه، هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در جلسه ای پرداخت وام در مقابل اخذ تنها یک ضامن معتبر را تصویب کرد.

این اقدام بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای توجه به اقشار آسیب پذیر و کم توان جامعه و با هدف تلاش برای توانمندسازی نیازمندان صورت پذیرفت.

پیش از این تمامی متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه بر اساس مصوبات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای دریافت وام بیش از ۱۰ میلیون تومان نیازمند ارائه دو ضامن معتبر بود.

البته با همکاری های دوجانبه میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی نامه و تضامین لازم برای جلوگیری از رشد مطالبات بانکی توسط این نهاد مردمی مبادله می شود.

بر همین اساس، معرفی شوندگان متقاضی تسهیلات قرض الحسنه از سوی کمیته امداد می توانند با ارائه مدارک لازم به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه در مقابل یک ضمانت معتبر دریافت نمایند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران امسال نیز همانند سال گذشته اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴درصد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص داده است.

ثبت دیدگاه

ثبت