سید محمود احمدی از بانک مرکزی خداحافظی کرد

  • ۳۱ تیر ۱۳۹۷
  • 3607

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: سید محمود احمدی دبیر کل بانک مرکزی، پس از حدود یک دهه فعالیت در این بانک، بالاخره ساختمان خیابان میرداماد را ترک کرد.به گزارش بانک مردم، احمدی پیش از این سمت، معاون اداری و مالی بانک مرکزی را برعهده داشت، که طی حکمی از سوی دکتر بهمنی رئیس کل وقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۸۸/۸/۲۲ به سمت دبیر کل بانک مرکزی منصوب شد.به گفته کارشناسان، وی در طول فعالیت خود در بانک مرکزی دارای عملکرد متوسطی بود.

خیلی‌ها محمود احمدی را با مدرک تحصیلی پرحاشیه‌اش می‌شناسند. سال ۹۰ که دولت دهم به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شد شایعاتی در خصوص مدرک تحصیلی سید محمود احمدی دبیرکل بانک مرکزی منتشر شد که این خبر با واکنش او رو به رو شد. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که " این جانب دارای مدرک تحصیلی لیسانس بانکداری از مرکز آموزش عالی بانکداری بانک مرکزی بوده و درحال حاضر در مرحله دفاع از پایان نامه فوق لیسانس در رشته مدیریت هستم" البته او هیچگاه گرایش خود در رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد را مشخص نکرد.

حواشی زیادی که درباره مدرک تحصیلی محمود احمدی ایجاد شده بود، گمانه زنی‌ها درباره تغییر در دبیرکلی بانک مرکزی در دولت یازدهم را قوت می‌بخشید اما هیچ وقت مشخص نشد که طی حدود ۵ سال همکاری وی با سیف، چرا سیف همچنان به همکاری با محمود احمدی اصرار ورزید.

محمود احمدی بالاخره پس از حدود ۱۰ سال فعالیت در بانک مرکزی امروز از این بانک خداحافظی کرد.

 

ثبت دیدگاه

ثبت