گزارشی از نماینده سپرده گذار در موسسه مالی به هیات نظارت نیامده است

  • ۳۱ تیر ۱۳۹۷
  • 6307

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان می گوید هنوز گزارشی از نماینده سپرده گذار در موسسات مالی دریافت نکرده اند.
 محمدجواد جمالی نوبندگانی در غرفه خبرگزاری خانه ملت در نمایشگاه مطبوعات

ه گزارش بانک مردم، محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با  خانه ملت، در خصوص نماینده سپرده گذار در موسسات مالی، اظهار داشت: امروز از دبیر هیات نظارت رفتار نمایندگان موضوع را پیگیری کردم هنوز چنین گزارشی ارائه نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: موضوع رسیدگی به این پرونده را همکارمان آقای خجسته مطرح کرده است، منتظریم که گزارش را ارائه دهد.

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، تاکید کرد: بنده تاکید داشتم اگر چنین موردی وجود داشته باشد ونماینده ای ۴۰ میلیارد تومان در موسسات مالی سپرده کرده باشد باید مانند هر موضوع دیگر مرتبط با نمایندگان در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شود.

وی ادامه داد: به طور مثال سازمان مبارزه مفاسد اقتصادی در موردی از بنده شکایت کرده است که دادگاه مورد را برای بررسی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ابلاغ کرده است.نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: نمایندگان هر تخلفی داشته باشند از طرف دادگاه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان  ابلاغ می شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: مجتبی ذوالنوری در مصاحبه ای اعلام کرد نماینده ای ۴۰ میلیارد تومان در یکی از موسسات مالی و اعتباری سپرده گذاری کرده است، بنابراین نماینده مدعی این امر باید مدارک خود را به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کند.

ثبت دیدگاه

ثبت