شریعتمداری: ارز بگیران متخلف مجازات می‌شوند

  • ۳۱ تیر ۱۳۹۷
  • 2131

پایگاه خبری تحلیلی بانک مزردم: وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی باید در اختیار سازمان گمرک نیز قرار بگیرد تا این سازمان بتواند ظرف مدت معین در صورتی که کالاهای مورد نیاز کشور وارد نشد به تعزیرات حکومتی اعلام جرم کند.
به گزارش بانک مردم، محمد شریعتمداری در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص انتشار اسامی دریافت‌کنندگان ارز ۴ هزار و ۲۰۰تومانی، اظهار داشت: با ارسال نامه‌ای به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده ایم،  با انتشار اسامی کلیه افرادی که مراحل مختلف را طی می‌کنند و از تخصیص به تامین اعتبار می‌رسند و ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی دریافت می‌کنند، موافق هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ، گفت: باید اسامی دریافت کنندگان ارز ۴ هزار و  ۲۰۰تومانی در سایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به اطلاع عموم برسد.

شریعتمداری در پایان با تاکید بر اینکه اسامی دریافت کنندگان ارز ۴ هزار و ۲۰۰تومانی باید در اختیار سازمان گمرک نیز قرار بگیرد، تصریح کرد: گمرک از این طریق می تواند  ظرف مدت معین در صورتی که کالاهای مورد نیاز کشور از محل تخصیص ارز وارد نشده باشد به تعزیرات حکومتی اعلام جرم کند، انتشار اسامی دریافت کنندگان ارز را از بانک مرکزی خواسته‌ایم و امیدواریم اقدامات لازم را انجام دهد./

ثبت دیدگاه

ثبت