کارشکنی برخی صرافی ها و بانک ها در کاهش قیمت ارز/اسامی صرافی ها متخلف افشا شود

  • ۱۸ مهر ۱۳۹۷
  • 4152

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، گفت:برخی از صرافی ها و بانک ها به التهابات ارزی دامن زدند و مانع تسریع در روند واقعی شدن قیمت دلار شدند.
 به گزارش بانک مردم، رحیم زارع در گفت‌ و گو با خانه ملت، درباره مشکلات کاهش قیمت دلار گفت:با توجه به اینکه قیمت دلار در ماه های اخیر بصورت کاذب افزایش یافته بود بنابراین کاهش قیمت دلار قابل پیش بینی بود هر چند تاکنون نرخ ارز واقعی نشده است.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا ارز در بازار ثانویه، ادامه داد:کاهش قیمت ارز باید ادامه یابد تا نرخ واقعی در بازار ایجاد شود.

زارع در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد:ایجاد ثبات بازار ارز یکی از ضرورت های تقویت بخش تولید است چرا که تا زمانی که نابسامانی در بازار ارز وجود داشته باشد عملکرد بخش تولید نیز با مسئله روبرو است.

کارشکنی برخی از بانک ها و صرافی ها در واقعی شدن قیمت ارز

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی، افزود:یکی از ضعف های اقتصادی مدت اخیر در مدیریت بازار ارز مشهود بود چرا که کارشکنی برخی از بانک ها و صرافی ها در واقعی شدن قیمت ارز مانع از بازگشت  آرامش به بازارها بود.

وی افزود:چند صرافی در نوسانات ارزی اخیر در راستای کمک به تعدیل نرخ ها در بازار اقدامات مثبتی انجام دادند که قابل تقدیر است و در راستای تشویق باید نام این صرافی ها که در شرایط فعلی به اقتصاد کشور کمک کردند اطلاع رسانی شود.

واقعی شدن قیمت دلار ضرورت دارد

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:نباید فراموش شود برخی از صرافی ها و بانک ها به التهابات ارزی دامن زدند و مانع تسریع در روند واقعی شدن قیمت دلار شدند که در صورت تداوم کارشکنی نام صرافی ها و بانک ها متخلف افشا می شود.

ثبت دیدگاه

ثبت