۱۳ شرکت موفق به اخذ مجوز پرداخت یاری شدند + جدول

  • ۲۵ مهر ۱۳۹۷
  • 5324

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک مرکزی لیست شرکت‌های پرداخت یار مجاز به فعالیت را اعلام کرد که نام ۱۳ شرکت در این فهرست اعلام شده است.

به گزارش بانک مردم به نقل از ایبنا، بر اساس سند پرداخت یاری مصوب بانک مرکزی شرکت‌های پرداخت یاری که تست‌های عملیاتی در رگولاتور صنعت پرداخت با موفقیت به پایان رسانده و صلاحیت فنی و قانونی آن‌ها برای انجام این عملیات از سوی نهاد ناظر صنعت پرداخت احرازشده است مجوز پرداخت یاری داده می‌شود.

بر این اساس تاکنون ۱۳ شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا، پردازش ابری مریان، وب کاران ایمن، ایوان رایان پیام، سرمایه‌گذاری ریبو رویال کیش، مانا تدبیر آوا تک، توسعه سامانه تسکا، هدایت هوشمند قرن، توسعه فناوری و تجارت کاران، فناوری همراه همتا پردازش، همراه پرداز زرین، اندیشه هوشمند رایان پارسی و جهان ارتباطات نکا​ موفق به اخذ تائیدیه پرداخت یاری شده اند که اسامی آن ها از در سایت رگولاتورصنعت پرداخت اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، شرکت‌های متقاضی مجوز پرداخت یاری باید دو تست، تایید پذیرندگی در سامانه جامع رگولاتور صنعت پرداخت و تست فاز تسویه در این نهاد نظارتی را با موفقیت احراز کنند واین لیست با اتمام مراحل تایید فنی شرکت های دیگر، به روزرسانی می شود.

ارسال نظر

۴ + ۰ =

ثبت دیدگاه

ثبت