«سپهر کارت» تان را کارت سوخت کنید و خودرو برنده شوید

  • ۱۴ آذر ۱۳۹۷
  • 2547

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: ​مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با اتصال سپهر کارت خود به کارت سوخت وسیله نقلیه، از میلیاردها ریال جوایز ارزنده باشگاه مشتریان این بانک به قید قرعه بهره‌مند شوند.

به گزارش بانک مردم، مشتریانی که کارت بانکی این بانک را به عنوان کارت سوخت خود تعیین کنند، ضمن ثبت ‌نام در باشگاه مشتریان این بانک از چهار فقره کمک هزینه ٣٠٠ میلیون ریالی خرید خودروی سواری ایرانی و ١۴٠ فقره جایزه نقدی پنج میلیون ریالی به قید قرعه برخوردار خواهند شد.
بنا براین گزارش، در طرح اتصال کارت‌های بانکی به کارت‌سوخت، امکان انتخاب بیش از ٢٧ میلیون سپهر کارت بانک صادرات ایران در درگاه ملی خدمات دولت همراه فراهم شده که این موضوع، تعدد نگه‌داری کارت‌ها را کاهش داده و پرداخت وجه‌سوخت را تسهیل کرده است.
مشتریان بانک صادرات ایران می توانند با مراجعه به سایتmob.gov.ir  یا نصب رایگان نرم‌افزار خدمات دولت همراه یا کد دستوری # ۴ * نسبت به انتخاب سپهر کارت خود برای اتصال به کارت سوخت اقدام کنند.
بانک صادرات ایران جایگاه ویژه‌ای در سرویس‌دهی به مشتریان برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ملی داشته به‌نحوی که در حال حاضر چهار میلیون خانوار یارانه خود را از طریق حساب‌های این بانک دریافت می‌کنند و بخش عمده‌ای از مردم کشور نیز سود سهام عدالت خود را نیز از این طریق وصول می‌کنند.

ثبت دیدگاه

ثبت